[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat zou het in cijfers zijn? Een 9 of iets dergelijks? Ik heb de game dat eindcijfer wel gegeven in mijn review voor EG.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Mhm, ik zit tegen het einde van Act 2 en heb veel plezier met de game en qua uren tikt het ook al aardig aan maar dat is het dan ook. Origins was voor mij allround een 8 maar deel 2 is op alle vlakken minder dan Origins vind ik. Grafisch nog steeds matig, verhaal is niet zo boeiend en komt niet in de buurt bij Origins, sidequests doe ik allemaal maar komen op hetzelfde neer -> hierheen gaan -> 389238 mannetjes neer knuppelen -> klaar, RPG elementen ook hier (in Mass Effect 2 was het niet zo erg, hier wel) een stuk minder geworden en spelen met een Warrior/Rogue is eerder een hack 'n slasher geworden dan RPG. Plus de wereld is ongeïnspireerd als de tering, Kirkwall is niet echt boeiend en de rest ook niet. Er zijn maar een à twee soorten grotten en elke huis ziet er van binnen precies hetzelfde uit. Uiteindelijk speelt de game wel weer lekker en blijft het vermakelijk, maar had wat meer verwacht van een opvolger van Origins.

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Origins en desbetreffende DLC helemaal doorgespit. En nu weer begonnen aan me tweede playthrough DA2. Ik was Warrior lvl 10, en moest weer helemaal inkomen8) Telkens als ik naar mijn inventory wou, drukte ik op LT, omdat ik zo erg gewend was aan Origins:+ Maarja, na een half uurtje alles weer door, en gelijk maar op Nightmare gezet. Ook gelijk de DLC meegepikt van the Exiled Prince. Eerste quest van gedaan. Heerlijk:thumbs:

5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb deel 2 nog niet, maar origins wel, maar.....daar is het toch eigenlijk ook een hack en slash als je een rogue bent?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dan moet je nog ietsje meer kiezen wat je doet dan bij DA 2. DA 2 is ook een stuk makkelijker, wat velen als een nadeel zien. DA O niet, maar DA 2 heeft wel als pluspunt dat de game sneller is. Zowel qua laadtijden, flink zelfs voor mijn gevoel, als qua actie. Ik blijf het wel een toppertje vinden, ook al lijken veel dingen op elkaar.

7. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht de Ancient Stone Wraith op Nightmare gehaald \o/ Na 25 minuten was ie dood. Jammer dat je daar geen achievement voor krijgt.:+

8. Seh

Seh Guest

Jij speelt de game op easy toch? Dan hoef je echt niet veel keuzes te maken in combat hoor, dan maakt het vrij weinig uit wat je doet.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het zelf ook niet over keuzes maken in combat. De game is qua combat alleen een stuk sneller dan Origins en ik vind ook de rest allemaal veel sneller dan in Origins. Behalve het verhaal misschien. :cool:

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ook al speel je op nightmare met een rogue hoeft je toch niet veel te kiezen. Gewoon alle backstab skills, wapens met chance tot stun enchantments erin en hoge dex/cunning en momentum aan en iedereen, zelfs die Harvester sterft te makkelijk! (origins)

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    In deze game is het nog erger dan in Origins. In Origins ga ik al bijna niet dood, Awakenings althans. In DA 2 is het gewoon bijna pure onsterfelijkheid. 8)

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz wie had op easy in DA nog gezuer met de archdemon? en had ik je niet verteld dat je rogue moest zijn?

En DA 2 wist ik ook wel.... Rogue rulet. Weet iemand trouwens of er nog een tweede finesse te vinden is?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De Archdemon heb ik verslagen met een Rogue en bovendien zei ik dat die lang duurde. Dat was het enige gezeur. Had verder alleen moeten opletten op de health van mijn teammaten. ;) Neemt niet weg dat Rogue verrewege de sterkste class is in heel de franchise. Dat laatste heb je zoals altijd weer gelijk in.

Trouwens: Heb je via Live nog een berichtje gestuurd. ;)

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet alleen dat, rogue is ook nog eens de meest stijlvolle klasse. :cool:

Speel zelf op Hard en het is nog steeds goed te doen, mede door assassinate, backstab en die stun bomb skill die je al op level 1 krijgt.

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    De rogue heeft in beide games een aantal skills die weinig lijken maar als je ze leest en even nadenkt zijn ze zo goed

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat merk ik al in DA 2. Voelde me na een paar levels al oppermachtig.

Trouwens: Doet de introductieomgeving jullie niet heel sterk aan Mordor uit Lord of the Rings denken? Vond dat teveel daarop lijken. _O_

Naast dat is The Wounded Coast gewoon Virmire uit Mass Effect I. _O_

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat hij toch een fantasie Yellow. :+

Niet dat ik de intro op Mordor vind lijken. Gelukkig maar, want wtf, het is Lothering. 8) Ik vind het er zo raar uitzien, snap er niets van.

En nee, The Wounded Coast lijkt voor geen ene meter op Virmire. 8)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wounded Coast op Virmire lijken. :lol:
    Wounded Coast is afschuwelijk, sowieso is het leveldesign echt dramatisch in DA2.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat vind jij misschien. Ik vind het zelf anders wel mooi.

20. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Wounded coast ziet er redelijk prima uit maar lang niet zo mooi als virmire en enige vergelijking is water.

En begin had niks weg van mordor. dat was donker en donkere lucht. Dit was duidelijk lothering met de highroad. Beetje onrealistisch trouwens dat de blight zo snel was. Beetje te snelle corruptie verspreidig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina