FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké, 't is goed nu. Probeer gewoon een beetje duidelijk te posten, hoeft niet perfect.. zo lang je het maar kan lezen. Danku :+.

Maaruhm, is de TOTW al bekend?

2. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al met Bamogo gespeeld uit Burkino Faso ? ik heb hem net gekocht als pinchhitter achter Aubameyang. Ik kon maar 15 minuten met hem spelen, kreeg geweldige lag (hele dag al trouwens) en ben toch benieuwd naar jullie bevindingen

3. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe eens rustig, ik zeg alleen maar hoe vervelend het is als iemand je continu zit te wijzen op je fouten.

4. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic maar weer..

Iemand ?

5. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Denk het niet Katti, veel mensen in dit topic spelen met van die dertien in een dozijn Gold BPL teams.

6. Ponchie 0172

Ponchie 0172 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic volgen was vandaag ook zonde van mijn tijd. :p

Iemand TOTW?

7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom breng ik het ook ter discussie, er zal toch wel iemand wezen die zich intereseert voor de kern van het spel ?

Zelf een team creëren ipv EA

Ik weet van jouw Reuj dat jij een échte Futter bent, de rest is fake..(niet iedereen natuurlijk)

Ik ga hier wss geen vrienden mee maken hahaha maar ik bedoel het niet lullig

Ik lees al dagen achter elkaar:

-welk BPL team moet ik nemen
    - ik heb 100 k wie heeft er een idee wie ik moet kopen

En dat andere geneuzel. van mama's Visa tot Interpunctie (waar we allebei aan meededen overigens)

Maar de echte essentie van Fut is weg, ver weg van XBW...

Drogba Rooney Messi, tuurlijk zijn ze goed..maar je wilt toch uniek zijn ? probeer een keer wat anders, ik heb al voor het 3e jaar expres geen goud team. Ik speel altijd zilver en ja..dan verlies je wel eens op kracht, maar de overwinningen zijn des te mooier....

8. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe BBVA\o/

---------------- Reyes---------------- Torres----------------- Carzola

----------------Ozil UP----------------Alonso----------------IF Borja Valero

---------Abidal-------------Pique-------------Pepe-----------Ramos

----------------------------------------Casillas------------------------------

Kost denk ik maar 200k ofzo maar lijkt me toch wel chill:) Misschien ipv torres Forlan.
    Ga hem morgen maken denk ik.

9. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Mwa ik vind een Bronze/Zilvere team met 100 chemistry ook bullshit.
    Ik had met mijn bronze team bijna nooit afzwaaiers gehad.
    Bijna alle ballen gingen strak en hard richting goal toe terwijl je als je met een 1,5 sterren team online speelt dat de spelers dan geen kracht en richting in hun beentjes hebben ....

En sowieso vind ik de In Form spelers veels te overpowerd.
    99 snelheid , 99 kracht dat soort dingen gaan gewoon helemaal nergers over ...

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet met je eens Alpine, je kan met Fut 100% chemistry halen door je team te optimaliseren, of je dat nou met bronze, silver of goud doet, maakt niet uit. Het team moet kloppend zijn om het beste rendement te halen. Al zul je meer skills nodig hebben om goed te spelen. De mindere Fifa spelers zullen veelal met Goud spelen om hun Skills te camoufleren, Jij Alpine heb dat niet nodig, dat weet je...en dat je dan via 100% chemistry ballen strak erin schiet zegt meer over jouw skills+chemistry dan over het onrealisme van FUT. Zeg nou eerlijk, als je een kans krijgt met Drogba hoef je alleen op (B) te drukken en goal...nou leuk... Als je met Aubamyang(74,silver) zul je je toch eerst moeten positioneren alvorens je gaat schieten. Dat is het grootste verschil. de meeste weten dat ik geen top100 speler ben maar dat ik geen liefhebber ben van de kern van FUT kan niemand me zeggen.

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb ik er een heel andere gevoel over dan jou.
    Heb zelf een Gold/Silver/Bronze team en moet zeggen dat bij me Silver en Bronze team elke pass aankomt en dat ze precies doen wat ik wil en soms tot me eigen verbazing veel beter zijn.

Ga ik met mijn Gold team aan de slag lijkt het net alsof ik met 2 sterren team aan het spelen ben.
    Passen gaat niet lekker en ik schiet heel vaak op de paal en de lat terwijl ik met mijn Bronze/Silver team vaak tussen de palen schiet.

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dan zul je ongetwijfeld erg weinig met Gold spelen...maar misschien komt het wel door die overpowerde gold teams waar je tegen moet. Ik heb soms het idee dat wanneer de tegenstander een beter team heeft (op papier) dat bij hun alles lukt en bij mij niets

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is ook zo.
    En ik heb de neiging om te zeggen dat het bij FUT dat alles lukt bij de tegenstander en bij jouw niks veel hoger ligt dan bij een normale Xbox Live wedstrijd.
    Speel zelf bijna nooit FUT mede doordat mijn spelers (Gold team) vaak uitzichzelf uit hun positie gaan en zo een doelpunt om je oren krijgt waar je niks aan kan doen.
    Vind het leuker om Random teams te gaan bouwen en een paar potjes mee te gaan spelen maar heb me teams liever voor de show dan dat ik er mee ga spelen.
    Ben nu bezig om mijn Gold BBVA team beter te maken en ben ook van plan een Zilvere MLS team te maken

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Chelseaaa.... :'-(:'-(:'-(

Pfff.. WEER uitgeschakeld in de CL. Weer een 100% penalty ontnomen. Welke idioot stelt er ook een spaanse scheids rechter aan bij een Engelse Derby. Die man floot voor elke tikje en als er dan een 100% penalty is ziet ie het weer niet.

Die commentator van NOS begon me ook te irriteren. Hij bleef maar ontkennen dat het een penalty was en pas na de 5e herhaling zei opeens dat de scheids hem wel kon geven, Het is iig wel beter dan Commentaar bij sport 1, want Frenk Lempert en Boooessingwa heb ik ook geen zin in maar dat terzijde.

Niet dat Chelsea goed gespeeld heeft maar Man U heeft in de wedstrijd maar 1 fatsoenlijke kans gehad en laat die bal nou net erin gaan. Van der sar keepte overigens een Uitstekende wedstrijd, complimenten aan die man.

En dan op het eind, wedstrijd afgelopen en ik verwacht een uitgebreide analyse, maar Tom Egbers begint al over Barca... Pffff, hou toch op man..

Ik hoop btw nog stiekem op een stuntje op Old Trafford... maar eerlijk gezegd zie ik dat niet zitten... :'-(

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  15. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Stel je niet zo aan zeg jezus.. 8) BTW dit is een FUT topic dus ik weet niet wat jij met je gloryhunter club aan komt?

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is allang geen FUT topic meer :emo:

....was het maar een Fut topic

17. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    _O_

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben van plan om een Oost-blok team te maken, iemand die me kan helpen? een budget van rond de 500k. Ik wil in ieder geval IF Stankovic, IF Petric, IF Ivanovic, IF Subotic. Hebben jullie nog IF aanraders?

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Mkati wat is nou je probleem?

Je hebt gelijk in het punt dat iedereen lekker zelf zijn teams moet maken ipv hier moet zeggen heb nog 100K. Leukste van het hele gebeuren is om je eigen team te bouwen en je chem zo hoog mogelijk te maken.

Maar over iedereen die hier wel zijn eigen team bouwt en lekker een gouden BPL team wil maken laat ze lekker. Het spel heet toch Fifa ultimate team dus neem aan dat het de bedoeling is dat ze hun eigen ultimate team maken. Jij zoekt de uitdaging om met een bronzen of zilveren team gouden teams mee af te maken. Leuk voor je! doe ik af en toe ook maar ga dan hier niet zitten te zeiken omdat je net een keer gebitchslaped bent door een gouden team. En je geslijm naar een aantal leden hier vond ik ook een beetje van zal ik me kontje omhoog houden voor je? Wat wil je dat zij zeggen? Mkatti jij bent ook goed hoor!

Over Chelsea Niema: Zo goed vond ik ze niet spelen. Miste echt snelheid en mooie passen de zestien in want op die kopbal van Torres waar van de sar zich blesseerde (en daarna geel kreeg) hebben ze geen fatsoenlijke bal zijn richting gebracht (oke die van essien had kunnen lucken)

Snapte de wissel Drogba - Anelka voor geen meter. Torres presteert echt niks en stelt zich alleen aan. Drogba wil tenminste vechten.

Maar dat gezegd. Was wel een penalty (die overtreding op ramires)

Trouwens zijn er nog goede nigeriaans bronze backs en keepers? (heb tot nu toe alleen honderden strikers en paar cm en cb's kunnen oppikken)

Laatst bewerkt: 7 apr 2011
  20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Zegt de man met Ronaldo en Villa in zijn naam. zucht

Anyway mk katti, je moet ook niet gaan doen alsof je zoveel beter bent als je met een brons/zilver team speelt. Het is iemand zijn eigen keuze of die wilt spelen met een brons/zilver/goud team.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina