Mkati wat is nou je probleem?
Je hebt gelijk in het punt dat iedereen lekker zelf zijn teams moet maken ipv hier moet zeggen heb nog 100K. Leukste van het hele gebeuren is om je eigen team te bouwen en je chem zo hoog mogelijk te maken.
Maar over iedereen die hier wel zijn eigen team bouwt en lekker een gouden BPL team wil maken laat ze lekker. Het spel heet toch Fifa ultimate team dus neem aan dat het de bedoeling is dat ze hun eigen ultimate team maken. Jij zoekt de uitdaging om met een bronzen of zilveren team gouden teams mee af te maken. Leuk voor je! doe ik af en toe ook maar ga dan hier niet zitten te zeiken omdat je net een keer gebitchslaped bent door een gouden team. En je geslijm naar een aantal leden hier vond ik ook een beetje van zal ik me kontje omhoog houden voor je? Wat wil je dat zij zeggen? Mkatti jij bent ook goed hoor!
Over Chelsea Niema: Zo goed vond ik ze niet spelen. Miste echt snelheid en mooie passen de zestien in want op die kopbal van Torres waar van de sar zich blesseerde (en daarna geel kreeg) hebben ze geen fatsoenlijke bal zijn richting gebracht (oke die van essien had kunnen lucken)
Snapte de wissel Drogba - Anelka voor geen meter. Torres presteert echt niks en stelt zich alleen aan. Drogba wil tenminste vechten.
Maar dat gezegd. Was wel een penalty (die overtreding op ramires)
Trouwens zijn er nog goede nigeriaans bronze backs en keepers? (heb tot nu toe alleen honderden strikers en paar cm en cb's kunnen oppikken)
Laatst bewerkt: 7 apr 2011