Vraagje:
Wat zouden jullie gaan upgraden?
Ik heb nu:
Vanguard
Incendiary Ammo: 2
Cryo Ammo: 1
Charge: 4 (Heavy)
Shockwave: 2
Pull: 1
Assault Mastery: 4 (Champion)
Reave: 1
Ik speel op Veteran, dus ongeveer de helft van de vijanden is onbeschermd en de andere helft heeft een zwakke bescherming. Ik heb nu standaard op mijn SMG en Shotgun Incendiary en op mijn Pistol Cryo. Onder LB en RB heb ik respectievelijk Reave en Pull zitten.
Ik probeer er over het algemeen voor te zorgen dat ik zoveel mogelijk aan het heen-en-weer chargen ben en ondertussen met mijn shotgun iedereen neer schiet. Als daar te weinig cover voor is, er te veel vijanden zijn, of een vijand met veel beschermingen, dan blijf ik verder weg staan en probeer ze te killen. Soms doe ik Reave -> SMG, vaak Pull -> doodvallen als dat kan en bij 'vervelende' vijanden (chargende krogan) gebruik ik cryo (één schot raak is bevroren voor enkele seconden).
Verder is het nog waard om te vermelden dat ik tot nu toe niet veel problemen heb gehad met de situaties die ik ben tegengekomen (af en toe iets te overmoedig chargen daargelaten).
Incendiary ammo upgraden zorgt voor een grote damage-boost, maar eigenlijk heb ik die niet echt nodig en het is een 'saaie' power. Cryo ammo upgraden lijkt me eigenlijk ook niet heel handig (verlengt alleen duur bevriezen), al is squad-cryo misschien nog wel grappig (overal bevroren vijanden
). Shockwave gebruik ik nu nooit, dus die zal ik niet upgraden. Pull en Reave upgraden hebben hetzelfde probleem als cryo, alleen de duratie (nederlandse term?) wordt verlengd, waar ik eigenlijk niet veel aan heb. Dus wat zouden jullie doen?
Denk dat het cryo - 4; Pull - 4; Reave - 2; gaat worden. Ik hou dan alleen wel twee ongebruikte punten over.
Eigenlijk zouden ze een soort van combat-training in ME2 moeten hebben, waar je zelf je class en powerlevels kan instellen en vervolgens een aantal vijanden kan verslaan. Dan kan je in ieder geval wat powers met elkaar gaan vergelijken en zo een goede build krijgen.
PS: Blijkbaar is er het een en ander aan ME3-info gekomen. Ik wil nog even duidelijk vragen om ME3-dingen in de ME3-thread te bespreken en dus niet hier.
Klik om te vergroten...