[XOne] [Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Weet niet of het al ergens in een ME topic is gepost.

Bron: Eurogamer

Maar eens snel het derde boek gaan lezen dan, ligt hier al sinds de release stof te verzamelen :+.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Over Saren in deel 1 nog even...eigenlijk zou ik hier niet eens spoiler tags moeten gebruiken..maar ach.

Tegen het eind aan...pleegt hij zelfmoord, dus die kracht heeft hij nog wel. Die wilskracht om dat te doen, puur omdat ik die rode optie koos? Wat zou hij doen als ik de blauwe koos? Want hij was volop onder de invloed van Sovereign met die implantaten shit...dus best apart dat je hem zo snel kan overhalen om het 'licht' te zien en dus al vrij gauw zelfmoord pleegt.

3. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    [SPOILER1]Als je de blauwe kiest, pleegt hij ook zelfmoord, maar dan bedankt hij je ook nog eens. Alle andere opties zorgen ervoor dat je tegen hem moet vechten. En Saren had nog steeds een gedeelte van zijn geest dat van hem was, zoals hij het zelf ook uitlegde had Sovereign hem nog nodig terwijl hij nog enigszins kon nadenken. Zo kon hij de wilskracht krijgen tegen Sovereign in te gaan, net zoals Benezia en die gast op Feros ook deden. [/SPOILER1]

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Over die gast op Feros:
    Die was niet beinvloed door Sovereign maar door The Thorian. ;)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

En dat was een asari, dus een vrouwtje ;).

Gisternacht ME1 uitgespeeld en dan dus deze week beginnen met de tweede ME2 playthrough als Infiltrator. Dat zal voor volledig andere combat zorgen dan mijn eerste playthrough als vanguard.

Oh en dit zag ik op een website....

Leuk uitziende Shep

minder...leuke Shep

Whahaha.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wow, die eerste Shep ziet er echt heel goed uit...doet me denken aan Tiffany Amber Thiessen.:9

7. Seh

Seh Guest

Asari hebben geen geslacht, dus geen vrouwtje. ;)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dus je wilt zeggen dat er niks tussen de benen van Liara zit? :+

9. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    [SPOILER1]Zelfde manier van indoctrinatie.[/SPOILER1]

[SPOILER1]Nee, ik bedoelde die gast die zich zelf door zijn kop schiet. Even opgezocht: Fai Dan is de naam.[/SPOILER1]

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868

Mass Effect anime film to release in 2012

EA’s announced that an anime movie on Mass Effect will release in summer 2012.

The movie’s being made in collaboration with BioWare, T.O. Entertainment and FUNimation.

Mass Effect series producer Casey Hudson will be executive producer alongside FUNimation president and CEO Gen Fukunaga, director of original entertainment Chris Moujaes, T.O Entertainment’s CEO Takeichi Honda and Yui Shibata.

“Over the last few years, we have revealed different pieces of the Mass Effect world through different media. Extending the story through an anime medium is another amazing opportunity for us,” said Hudson.

“Partnering with FUNimation ensures that we will bring this rich universe to life with the utmost quality and the same attention to detail that the Mass Effect games are known for.”

Production is already underway for a summer 2012 digital and home launch

Kom maar op, hoe meer Mass Effect hoe beter. Anime van Dead Space en Dante's Inferno waren volgens mij ook wel aardig. Beide zelf nooit bekeken omdat de games me daarvan ook niet boeien.

11. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nice!

(al had ik liever een TV-serie gehad :+)

12. Seh

Seh Guest

Jup, Asari hebben geen seks zoals wij het kennen, dacht dat je dat wel gemerkt had in de cut-scene(s).

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Yellow weet niet hoe seks moet, dus je kan moeilijk van hem verwachten dat zoiets hem opvalt.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116

:+
    (No offence Yellow)

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Naja, de tieten zitten der ook gewoon op. Het was me wel opgevallen, maar Liara heeft ook al eens gezegd dat ze wel kan paren zoals mensen dat doen. zei is het als Asari vanuit haar cultuur alleen heel anders gewend. Dit word ook allemaal in ME I besproken. ;)

16. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje:

Wat zouden jullie gaan upgraden?

Ik heb nu:

Vanguard
    Incendiary Ammo: 2
    Cryo Ammo: 1
    Charge: 4 (Heavy)
    Shockwave: 2
    Pull: 1
    Assault Mastery: 4 (Champion)
    Reave: 1

Ik speel op Veteran, dus ongeveer de helft van de vijanden is onbeschermd en de andere helft heeft een zwakke bescherming. Ik heb nu standaard op mijn SMG en Shotgun Incendiary en op mijn Pistol Cryo. Onder LB en RB heb ik respectievelijk Reave en Pull zitten.

Ik probeer er over het algemeen voor te zorgen dat ik zoveel mogelijk aan het heen-en-weer chargen ben en ondertussen met mijn shotgun iedereen neer schiet. Als daar te weinig cover voor is, er te veel vijanden zijn, of een vijand met veel beschermingen, dan blijf ik verder weg staan en probeer ze te killen. Soms doe ik Reave -> SMG, vaak Pull -> doodvallen als dat kan en bij 'vervelende' vijanden (chargende krogan) gebruik ik cryo (één schot raak is bevroren voor enkele seconden).

Verder is het nog waard om te vermelden dat ik tot nu toe niet veel problemen heb gehad met de situaties die ik ben tegengekomen (af en toe iets te overmoedig chargen daargelaten).

Incendiary ammo upgraden zorgt voor een grote damage-boost, maar eigenlijk heb ik die niet echt nodig en het is een 'saaie' power. Cryo ammo upgraden lijkt me eigenlijk ook niet heel handig (verlengt alleen duur bevriezen), al is squad-cryo misschien nog wel grappig (overal bevroren vijanden:9). Shockwave gebruik ik nu nooit, dus die zal ik niet upgraden. Pull en Reave upgraden hebben hetzelfde probleem als cryo, alleen de duratie (nederlandse term?) wordt verlengd, waar ik eigenlijk niet veel aan heb. Dus wat zouden jullie doen?

Denk dat het cryo - 4; Pull - 4; Reave - 2; gaat worden. Ik hou dan alleen wel twee ongebruikte punten over.

Eigenlijk zouden ze een soort van combat-training in ME2 moeten hebben, waar je zelf je class en powerlevels kan instellen en vervolgens een aantal vijanden kan verslaan. Dan kan je in ieder geval wat powers met elkaar gaan vergelijken en zo een goede build krijgen.

PS: Blijkbaar is er het een en ander aan ME3-info gekomen. Ik wil nog even duidelijk vragen om ME3-dingen in de ME3-thread te bespreken en dus niet hier.

17. Forty

Forty Guest

Ze zeggen dat ze een "All Female" race zijn maar ook dat male/female geen echte betekenis voor hun hebben dus ze hebben wel een cockpit maar allen om te pissen denk ik. of ze pissen uit hun mond.

18. Forty

Forty Guest

Het enige dat ik weet is dat Inifltrator het beste voor bosses is..

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Waarom niet gratis... :F:

20. oeloeimanu

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die ME1 al hebben gespeeld, hebben dit niet nodig en mensen die dat niet hebben gedaan, schrik je nu af door er een prijs aan te hangen. Nogal vreemd inderdaad:F:

(Moet na de examens maar weer eens verder met mijn perfecte playthrough)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina