[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Niet om het een of ander maar ik heb sinds 2142 ook niet echt meer een vernieuwende BF gezien. Maar vind het wel cool dat ze de concurrentie met CoD dit jaar rechstreeks aan gaan, dat duid wel op enorm vertrouwen in wat ze gemaakt hebben.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal met je eens. :thumbs:

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Nouja, ik vond Frostbite toch een aardige vernieuwing hoor!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is waar, dat is mijn gedachten al zo vanzelfsprekend voor BF dat ik me niet realiseer dat die engine pas 2 delen gebruikt word :+

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hopelijk word die niet eeuwig gebruikt zoals bij COD. We moeten niet vergeten dat deze game door EA word uitgegeven. EA is vaak: Goedkoop houden, duur verkopen. ;)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is niet helemaal meer waar, tuurlijk als je zoveel jaarlijkse franchises hebt heb je altijd een beetje de schijn tegen maar de afgelopen jaren hebben ze echt wel fors geinvesteerd in hun FIFA's Madden's en Need for Speeds om te zorgen dat de vaste klanten niet af zouden haken.

Maar ik denk wel dat Frostbite 2.0 een aantal jaren mee zal moeten kunnen , net als Cryenine 3 , UE3, IDtech5 etc.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. CoD & MW zijn merknamen in het bezit van Activision, MW3 die dit jaar gaat komen is dus ook gewoon van activision. Kijk naar hoe Activision games behandeld: spellen als Tony Hawk & Guitar Hero waren zeer populair, Activision gaf niet om vernieuwing en zorgde dat er elk jaar een nieuw deel uitgepoept werd.. Na een paar jaar is het publiek de game spuugzat en activision sluit de studios. Google maar eens naar 'Activision closes studio', ze hebben al tientallen gamestudios opgekocht, uitgeperst en weggegooid. En daarom zit ik dus niet meer te wachten op een nieuwe Call of Duty!

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er was toch nog een rechtszaak tussen activision en oprichters infinity ward/respawn entertainement over de CoD/MW rechten?

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Oooooh, my bad. Ik dacht echt dat IW was begonnen met MW3 en dat er dus zowel een nieuwe COD game als MW3 zou komen. Ik herinner me nog een artikel op VG247 waarin stond dat Activision had gezegd dat je dit jaar uiteraard weer kunt rekenen op een nieuwe COD, en ik dacht dat ook over MW3 gelezen te hebben. Kortom...gewoon één COD game dit jaar, en dat is dus MW3? Dan is het nog minder gestoord dan ik eerst dacht.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt dit jaar sowieso een nieuwe call of duty, maar het is nog niet bekend of het 'een modern warfare' wordt of iets anders. Raven Software is de studio die er nu op zit.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Terug naar WW 2? COD 2 was de laatste echt fatsoenlijke COD. Battlefield heb ik altijd leuk gevonden, al was BC 2 wel een mindere.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij klopt dat niet helemaal, Raven en nog een andere studio werken mee , maar het is dit jaar weer een IW CoD. En vrijwel zeker MW3 met Ghost in de hoodrol.

Normaliter begint de hype train eind deze maand met allerlei reveals

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het juist al bekend was dat het een nieuwe Modern Warfare zou worden?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Geweldig: Dus nog maanden voor de release al 4.8 miljoen verkochte exemplaren ofzo? 8)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    reken daar maar wel op , van CoD worden meer pre-orders verkocht dan 90% van de spellen ooit verkopen :+

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laten we hopen dat BF 3 dan een flinke dolksteek kan toebrengen.
    Laten we ook hopen dat dolksteken in de MP niet zo gemakkelijk gaat als met BF BC I.

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Echt belachelijk eigenlijk, naar mijn mening zijn de COD games allang verleden tijd. Ik ben me dit vrij gauw na Black Ops gaan realiseren en dat is eigenlijk al erg laat. Mensen blijven het gewoon kopen, terwijl er in principe bar weinig echt veranderd elke keer.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in maar toch blijft het concept aanslaan.
    Kijk maar na hoeveel black ops is verkocht geweest.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina