[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Harvest Moon is wel tof maar heb het onderhand wel gezien elk deeltje vrijwel hetzelfde.
    Vind het trouwens zo'n game die er "2D" (snes bijv.) sfeervoller uit ziet dan "3D" op bijv. de n64, puur omdat die dan veel detail mist.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is weer binnen, klik gefixed. Enkele speling was wel normaal volgens Nintendo. Ahh well, just in case :)

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is professor layton een topgame !

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, alleen helaas nog niet voor de 3DS.... Dat wordt nog een poosje wachten.

5. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    In Japan wel ;)

Ik vind overigens dat DS spellen niet mooi 'vergroot' worden. Het wordt een beetje blurrig zegmaar. 1:1 pixelmode ziet er wel goed uit, maar dat is weer zo klein. Hoop dat ze dit wel op kunnen lossen met een firmware upgrade, zodat het beeld wat groter kan en toch mooi blijft.

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb de 3ds bij Dixons getest, ik had er hoge verwachtingen van maar het was mwah mwah.... Scherm is veel te klein voor een optimale ervaring, zal wel weer op de 3ds XL moeten wachten, uitmelkerij.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Weet dat het hier geen bazaar is,maar iemand die toevallig mijn Pilot wings wilt ruilen voor Street fighter 4?

8. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
  9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ondertussen Rayman mogen ontvangen en ik vind hem leuk. Alleen lijkt hij wat aan de korte kant. Na 4 - 5 uur spelen zit ik op ongeveer 50%. Dat vind ik eigenlijk erg snel. Verder vind ik de game ook vrij makkelijk.

Ik heb totaal geen last van framerate issues, glitches/bugs & het 3D-effect. De muziek voor de helft zachter gezet, zodat de verhouding wel klopt.

Ik vind het een leuke game. Heerlijk traditioneel en daar houd ik wel van.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Verdomme. Ik heb nog steeds niks gehad. :mad: Ik wil een keertje Pilotwings kunnen spelen!

Rayman is gewoon een toffe game, maar inderdaad (op een enkel stuk na) veel te makkelijk. Het 3D effect is bij vlagen ook echt overweldigend impressive.

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk dat vind ik dus ook ;) Heb ook nog nergens last van gehad of iets dergelijks.

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    :). Ik las dan ook reviews van: "We geven het een 5, want het is een port." En als zometeen Ocarina of Time uitkomt krijgt het overal 9-s en 10-en, want dan kan en mag het wel natuurlijk.

Als ik kijk naar alle 3DS-games die ik heb gespeeld, vind ik Rayman toch wel de leukste ervaring hebben. Gevolgd door Pilotwings, Ghost Recon & Ridge Racer.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Kun je alsjeblieft over Pilotwings ophouden. :+

14. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb vandaag echt minuutje hooguit 2 even bekeken dat apparaatje natuurlijk vooral beetje met slider lopen klooien, maar moet zeggen dat ik het effect bij pilot wings vrijwel meteen zag. Gewoon kwestie van je ogen scherp stellen net zoals je als je iets in de verte anders focust dan als je iets van dichtbij bekijkt. Anyway vond het wel gaaf eruit zien wel apart ook. Alsof je in een kijkdoosje aan het spelen was ofzo :+ wel vet natuurlijk.

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nog steeds niet binnen joh?!

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Omdat jij als één van de eersten je Nintendo 3DS-systeem bij Club Nintendo hebt geregistreerd, kun je geheel gratis een individueel genummerd collector's item-shirt ontvangen!
    Om je gratis t-shirt in ontvangst te nemen, hoef je ons alleen maar te laten weten waar we het naartoe moeten sturen! Klik voor 19/04/2011 op de link hieronder om je adresgegevens door te geven en je bent verzekerd van dit coole cadeau!

WOOS ! Ik behoor bij de eerste 3000 van Europa :D

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nederland was het, toch? Ik heb hem eerder geregistreerd, dus ik zou er ook bij moeten zitten.

Edit:

:cool:

18. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Nee, het ging om Europa heb ik gelezen. Dus ik ga er vanuit dat dat waar is.

19. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer hadden jullie hem geregistreerd dan?!

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Donderdagmiddag.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina