Ja waar dus dingen in zitten die nu al verandert zijn, kunnen ze net zo goed ook een wereld toernooi doen voor de Gears beta einde van de maand
Valt toch wel mee,... die gast geeft aan dat hij veel ervaring heeft en ook van de vorige versies MK weleens toernooien heeft gewonnen. Niet bepaald een Noob dacht ik zo!
Maar de demo veranderd niet.... en daar is hij kampioen van. Daarbij enkel toch goed, beetje promotie ed.
Ik heb gelezen dat de Demo van een oude build was, en dus al erg getweaked was... Ik vind het wel grappig hoor, het stelt alleen in mijn ogen weer niet veel voor
Dat snap ik... Daarom geef ik ook aan dat je het ook kan proberen te bekijken als extra promotie en aandacht voor het spel. Niet alles hoeft toch iets voor te stellen.
Mortal Kombat 9 word dit jaar ook gespeeld op de EVO, dus dan kunnen we zien wie de echte kampioen is.
EVO wiki EVO 2011 Het word gezien als de grootste Tournament in NA die zich exclusief richt op vechtgames.
Gerucht | 6 april 2011 - Ben je als Xbox 360-bezitter teleurgesteld dat de PlayStation 3-versie van Mortal Kombat exclusieve content krijgt? Niet getreurd, want waarschijnlijk zal de 360-versie ook exclusieve extra’s krijgen. Exclusief De PS3-versie van Mortal Kombat krijgt Kratos als extra personage, maar volgens Save and Quit Gaming zal de Xbox 360-versie ook rijkelijk worden voorzien van exclusieve content. De lijst met exclusives voor de Xbox 360-versie zou er als volgt uitzien: Quote: Agh tis gratis
Als ik me niet vergis was er iemand die het voor het eerst had gepost op gamespot, diegene zou zogenaamd een insider zijn van de gameindustrie(werknemer NetherRealm?). Nu is de rumor mill hard aan het werk gegaan en posten sites dit als nieuws...
Thx, ik hou het tegenwoordig allemaal niet bij, was vroeger wel een echte gamer (15 jaar geleden)... dus sommige dingen zeggen me niet al te veel!
LOL @ Puzzle Kombat. LOL @ the Pit III. LOL @ dudes tryin to sell "leaked" copies (that don't exist) of the game on the interwebz. /facepalm Dit had ene Hector Sanchez gezecht op zn twitter. http://twitter.com/hecterrific