hij is online http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...acd000-77fe-1000-9115-d8024d5308b3?nosplash=1 Mooie uitgebreide demo!. denk dat het een goed beeld geeft van het orgineel. Als ik een zoontje had van 8 jaar had ik het zeker gekocht. De kinect functie werkt prima!
Ik vond het ook leuk hoor! Maar misschien blijf ik ook gewoon altijd een kind. __________________________ Beestenbende Bestandsgrootte: 401 MB
volgens mij schamen "de echte jongens"zich om te vertellen dat ze dit hartstikke leuk vinden! Zelfs in de fantastic pets demo zie je leuke elementen terug. oke nog niet het kopen waard maar er zitten leuke kinect dingen in en... het werkt.
Volgende week Dinsdag demo's van LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game en Red Faction: Armageddon volgens Major Nelson.
LEGO Pirates of the Caribbean The Video Game Bestandsgrootte: 952 MB Red Faction: Armageddon demo Bestandsgrootte: 850 MB
Hmmmm...het is maar een demo en ook een minder leuk gebied dan wat je in de trailers ziet, maar had toch meer verwacht van RFA. Het lijkt er ook echt op dat je het meest tegen beesten zal vechten en soms wat menselijke vijanden, hopelijk heb ik het mis. De demo is wel leuk maar het gaf me geen 'WOW' gevoel ofzo, maar de demo is te kort om al over de game te oordelen.