Je kunt hem ook zelf vangen: http://pokemon.marriland.com/black_white/pokedex/vullaby/#dex_nav_location Helemaal onderaan staat waar Vullaby vaak voor komt.
Ik heb White... Vullaby is black exclusive Khoef alleen die 2 vogels, Tornadus en Landorus nog maar... Dan hebk mn PD compleet
Weird, bij mij staat ie er echt niet tussen... Degene die em me bezorgt krijgt een Squirtle, Charmander of een 5th gen pokemon naar keuze (Legendaries uitgezonderd)
Inmiddels alweer 3 Pokemon spellen. Black, Platinum en HearthGold was de laatste. Got addicted again. Black bewaar ik voor het laatst, omdat die toch nieuwer is.
He he eindelijk op de top van de celestial tower aangekomen. Best pittige gevechten had ik op de weg naar boven vooral op het laatst bij die nurse met haar Alomomola, protect,,protect..ARGH. De Chargestone cave vond ik zelf ook een irritant stukje omdat je per genomen stap werd aangevallen, repel had ik wel maar al m'n pokemon waren al ge-equipped en had geen zin om te switchen. Mijn team op dit moment: Pignite: Lvl 34 Zebstrika: Lvl 36 Sawk: Lvl 32 Vanillish: Lvl 36 Litwick: Lvl 31 ( + Exp share )
http://en.pokemon-gl.com/ is online gegaan. (Al sinds woensdag) Dream World is dus nu toegankelijk. Vergeet trouwens niet de Eevee Evolution game te spelen voor 1 van de eevee evoluties met een dreamworld abbility! http://www.pokemon.com/us/fun-zone/online-games/play-to-befriend-a-pokemon_fg Vaporeon – Hydration: Heals Status Conditions in Rain. Jolteon – Quick Feet: Speed increases when inflicted with a Status Condition. Flareon – Guts: Attack increases when inflicted with a Status Condition. Espeon – Magic Bounce: Reflects status-altering moves back to the opponent. Umbreon – Inner Focus: Cannot Flinch. Leafeon – Chlorophyll: Speed increases in Sunshine. Glaceon – Ice Body: HP is restored gradually during Hail. Ik heb Espeon gekozen want is toch vrijwel de beste abbility.
Ja die wil ik ook. Vooral voor mijn team. Hoe weet deze site trouwens naar welke white versie die espeon moet sturen? Krijg je iets van een code ofzo?
Ik weet niet precies hoe het werkt want moeten nog wachten voor de Eevee evolutie gedownload kan worden. Maar je kan sowieso maar 1 White versie en 1 Black versie koppelen aan je account.
Ik heb vanochtend de 8ste badge gehaald (kan me eigenlijk niet herinneren dat ik met Pokemon Red ooit zo ver ben gekomen) maar ik vroeg me eigenlijk af of mijn team al sterk genoeg is voor de Pokemon League: Emboar lvl 43 Litwick lvl 41 Seismitoad lvl 43 Swanna lvl 43 Krookodile lvl 42 Vanillish lvl 44 Voor mijn gevoel zijn ze namelijk heel laag in levels, als je ziet dat sommige hier Pokemon in lvl 60 hebben. Kan ik ze dan beter nog een paar levels trainen en daarna pas naar die League gaan? Weet iemand toevallig nog een goede vervanger voor mijn Swanna? Ben op zich wel aardig vertegenwoordigd in de verschillende categorieën (fire, fight, ice, ground, water, ghost) maar zou nog wel een andere sterke willen.
Level 60 is volgens mij niet echt nodig maar rond/net boven de 50 zou wel beter zijn! Misschien een draak type voor je swanna? Dudrigon ofzo? De laatste evolutie van Axew is ook wel goed, of de laatste evolutie van Deino!
Zijn er in deze game trouwens nog oude klassieke Pokemon te vangen? Iets in de trent van Bulbasaur en Charmeleon? Ik vond die altijd al wreed. Het kon geloof ik wel met Platinum en Hearthgold, daar heb ik bij beide games al een paar klassiekers.
Nadat je de Pokemon League verslagen hebt, kan je weer Pokemons van oudere generaties vangen. Daarvoor, jammer genoeg, nog niet.