Hmm ja klopt, battle march, ik wacht nog even op een Dawn of War game voor de X360. Op de pc speelde hij erg fijn!
Ziet er erg vet uit! Ben benieuwd of er nu alleen maar orks en space marines zitten of dat er toch meer rassen in zitten.
40k universe kent ook wel elfjes ook hele enge elfjes. Ik hoop toch dat we op z'n minst choas marines krijgen.
Ja die zijn ''nieuw''. Ben erg benieuwd of er een beta komt of dat er nog meer rassen in zitten naast de orks en space marines.
Zag laatst hiervan een film staan van 90 minuten ergens op een torrent site. Misschien is dat leuk voor mensen die hierop zitten te wachten.
@x76xdemonx76x, Tsja, ik zou het persoonlijk erg vet vinden dat je in de MP als choas zou kunnen spelen. Alleen is hier nog weinig over bekend, wie weet zitten er genoeg rassen in. @camo81, Opzich erg leuke film. Ook een advies is om de Dawn of War reeks te gaan spelen, zeker de moeite waard!
Ultramarines heet ie. Heb 'm ook gezien, vette film inderdaad. En ik ben benieuwd hoe groot deze game wordt, of idd alle rassen erin komen en of er meerdere chapters aan bod komen
Ik denk dat de campaign alleen orks tegen de space marines is. Wel erg tof is dat je ook bij enkele stukken gebruik gaat maken van heavy bolters of een warhammer. Opvallend is dat er geen coversysteem in deze game zit. Soort van interview over de game: linkje
Was te verwachten dat chaos erin zou zitten. Wel zonde dat hij zo laat pas uitkomt. Al vind ik wel dat de orks wat onderschatten
Ik ben geen groot fan van third person shooters (met coversysteem) maar deze setting is dermate vet dat ik het misschien wel ga checken. Sowieso een goede zaak dat ze niet met dat uitgekauwde coversysteem gaan werken. Wellicht dat het een wat lompe setting wordt maar dat past ook wel enigzins bij de setting (als ik zie hoe ze de orcs bijvoorbeeld neerzetten in de RTS games).