Ik vond het voor een paar maanden een prima spel, andere setting, andere guns, veel directere gameplay. Ik wissel nog steeds af.
Ik heb deze game meteen gekocht toen het uitkwam. Vond hem ook echt vet tot 2 of 3 maanden na aankoop toen begon het me wel te vervelen en ben ik weer meer cod gaan doen. Ik speel nu sinds een weekje weer met alle nieuwe mappen enz. en het is toch wel weer vet en was even vergeten hoe vet alle geluiden zijn in deze game. Ga zeker Battlefield 3 halen
Dat kwam bij mij destijds precies goed uit, bij (kijk)operatie een kwam MW2 uit en bij de daadwerkelijke ingreep kwam ik uit het ziekenhuis en toen lag BF:BC2 voor me klaar. Erg vriendelijk van Dice. Toen Vietnam uitkwam had ik geen operaties achter de rug (op hastings na dan).
Voor mij is deze game echt iets waar ik nooit echt hooked aan ben geweest zoals ik altijd heb bij eerste 2 maanden CoD, maar wel een game die ik vaak genoeg weer oppak en niet verveelt. Gewoonweg omdat je zoveel vrijheid hebt om te doen wat je wilt. Ik speel dit spelletje ook totaal niet voor ranks e.d. maar puur om eigen "avontuur" te beleven. Wat ik vaak leuk vind bij rush is, als defender, in de basis die overgenomen is blijven hangen ergens in een bosje/moeilijk te ontdekken plekken. En op het moment dat de tegenstander die basis heeft constant die lui in hun eigen basis afschieten Dan krijg je echt een kat en muis spelletje aangezien ze als ze dan respawnen die hele basis gaan uitkampen om jou te zoeken. Dat vind ik heerlijk aan battlefield de spanning die erin zit als het om "sneaken gaat". Ook vaak genoeg meegemaakt dat ik in een bosje zit en er gewoon een tank langs me rijdt at ik denk van pfew dat die me niet gezien heeft *opluchting*.
Is leuk inderdaad maar ik heb ook wel eens dat schiet ik d'r vol een rocket op maar is die tank nog niet helemaal kapot, dan stopt ie een metertje of 10,20 verderop.. zie je die loop omdraaien en dan is het foute boel stil blijven zitten en hopen dat ie je niet spot en door rijdt haha
Dat in die basis hangen is misschien irritant voor de attacker, maar wel een slimme manier om tickets eraf te halen.
Even op de base blijven rondhangen is iets anders dan "constant die lui in hun eigen basis afschieten."
Die operation map, die zuigt op dit gebied, dat is een van weinige maps waarbij je zeer kwetsbaar bent nadat je spawnt.
Ik word eigenlijk nooit direct gekilled door een sniper wanneer ik spawn. Maja meestal spawn ik ook niet bij base maar bij een squad mate misschien ligt het daaraan.
Whaha volgens mij heb jij nog nooit BF:BC 2 gespeeld, faalflikker. Maargoed kan heel verhaal uit leggen maar je hebt waarschijnlijk de posts van maxqubit wel gelezen. Het is gruwelijk lastig om levend in een base te blijven hangen, laat staan er in te komen als je gekillt bent. Dus niet zo huilen Tripleth.
Je kan er wel een heel verhaal omheen bouwen maar spawnrapen blijft niet netjes En natuurlijk moet de dev het zo lastig mogelijk maken maar de spelers hebben zelf ook wel een beetje verantwoordelijkheid om het een beetje leuk te houden. Dus niet, glitchen, teamkillen , keiharde muziek in je headset opzetten en wat mij betreft ook ,... niet als een trut in de bosjes bij iemands spawn zitten wachten met je silencer en je struikje over je hoofd. Campen is prima, maar doe dat bij een objective die je veroverd hebt, dan ben je gewoon netjes aan het verdedigen