Daarnet finale 1k toernooitje gewonnen van zo'n kerel met een BBVA dat ruim 2mil waard was. Kom ik met mn cheap PL Teampje aan;
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cn3StQEVbaGE7
Speelt echt heerlijk! Ballotelli en Bent zijn voorin gewoon niet te stoppen, en dan daarachter berba met een heerlijk afstandsschot.
Blok op het middenveld met 2 spelers boven de 80 def en Arteta iets aanvallender maar toch boven de 70 def.
Achterin spelen Kompany en Toure perfect samen. Ze vullen elkaar goed aan, kompany is vergelijkbaar met Thiago silva, in de lucht is hij niet echt sterk maar daar heb ik K.Toure voor.
En op goal met Given weet je het nooit. Soms keept hij de sterren van de hemel en soms de ene na de andere blunder. Maar goed kheb met 4-2 gewonnen en volgens mij heeft die kerel me helemaal verrot gescholden. Hij stuurde een stuk of 5 berichtjes allemaal in het spaans. Enige wat ik er van verstond waren de woorden Ballotelli en cheat ofzo iets Maar dat kan ik wel begrijpen, met zo'n verdediging 3 goals van Ballotelli en 1 goal van bent om je oren krijgen is gewoon een schande
Laatst bewerkt: 8 apr 2011