Ik heb weer een superdik huis gebouwd: Oppervlakte: 60 * 60 (grootste kavel tot nu toe) Kamers: 2 hallen 1 woonkamer + serre 1 keuken + eetkamer 4 slaapkamers 2 badkamers 3 aparte wc ruimtes 1 club 1 bruin café (inclusief podium en speelruimte) En dan het vorige huisje van mijn sim: Kamers: 1 slaapkamer 1 badkamer 1 keuken/woonkamer
Iemand die nog speelt? Ik heb 'em gister even gedownload om te proberen. Ik heb geen Sims 2 gespeeld dus het is wel een verbetering tov van de Sims 1. Ik ben nu rank 9 Athletisch en heb ook een sportcarrière (speel nu als basisspeler). Ik snapte alleen niet veel over het trouwen en kinderen krijgen. Dus heb nu een kind bij een oudere vrouw en een kind bij mijn eigen vrouw. Maar dat kind heeft nu als eigenschap 'Gestoord' door z'n moeilijke opvoeding. Echt grappig dit spel.
Ik speel het niet echt meer nee. Heb er echt 180 euro aan uitgegeven ofzo. Maar mijn computer trekt het nu al niet meer... Maar als je je kind goed opvoedt en zo dan kun je die eigenschappen zelf uitkiezen (en dan kies je natuurlijk alleen maar goeie). Maar wat doet een gestoord kind?
Hij heeft de mogelijkheid om tegen zichzelf te praten. Maar hij is nu al een tiener dus ik heb er al een betere eigenschap bij kunnen kiezen. Ik heb nu ook bijna mijn levenswens behaald: niveau 9 in de sportcarrière. Als ik dat behaal dan maak ik een nieuwe Sim aan denk ik. Hoe heb je er trouwens 180 euro aan uit gegeven? Het spel + alle uitbreidingen? Ik wist niet dat alles zó duur was.
Ja, ik heb alleen het laatste stuffpack niet. Maar ik heb wereldavonturen al moeten de-installeren omdat mijn computer het niet trekt. En zelfs nu nog niet goed. Ik zie bijvoorbeeld geen vuur, en heb andere rare bug-achtige problemen.
Als je middeleeuwen wilt spelen moet je dan alle voorgaande delen ook installeren of is alleen The Sims 3 voldoende?
Nope, is een aparte game. Best wennen dat spel, snap er tot nu toe nog niet zo heel veel van. Idee is dat je een hero aanmaakt en quests gaat doen. Door te questen krijg je punten waarmee je gebouwen koopt. En met die gebouwen krijg je weer nieuwe heros. Niet echt te vergelijken met de traditionele sims gameplay, alleen de engine is exact het zelfde.
[yt]gCXTLxMVFDI[/yt] Nieuwe uitbreiding van de Sims 3, zal rond juni moeten uitkomen. Ik heb de Sims 3 inmiddels al van m'n PC gehaald maar ik wil deze uitbreiding toch wel proberen.
Meer mensen die Medieval spelen? I don't get it... Net de eerste kingdom af en moet ik weer overnieuw beginnen met de zelfde quests. Maar ja, als je zo'n kick ass reclame tegenkomt wil je toch gewoon spelen niet? [yt]Xw7oPHm-ilo[/yt]
Nee ik niet. Ik vind het jammer dat het niet het hetzelfde speelt als de originele Sims. Dan zou het wel tof geweest zijn en kon je gewoon zelf kastelen maken enz.
bump met nieuwe trailer. Deze uitbreiding zal ergens in oktober releasen. Het ziet er best wel grappig uit. Ik had jammer genoeg de Sims 3 alweer verwijderd, maar heb 'em maar weer terug gedownload. Eens kijken of ik nog ergens de uitbreidingen kan vinden. Die laatste nieuwe uitbreidingen (Levensweg?) lijkt me ook wel tof, maar wat is er allemaal nieuw? Alleen items?
Oh levensweg is er al dus? Keertje checken voor de gein dan. Alleen jammer dat The Sims steeds saaier wordt met elke uitbreiding. Vanilla blijft het leukst
Ik kan niet zeggen dat ik ook nog maar het minste respect heb voor EA. Elke keer hetzelfde kale spel overnieuw uitbrengen en dan steeds weer (bijna) precies dezelfde uitbreidingssets uitbrengen.