[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Komt omdat ik altijd met minstens 1 vaste maat speel, dan sta je in Domination bij wijze van spreken al 1-0 voor bij het begin. We weten precies vanaf het begin wie wat doet.

Dus tenzij het andere team ook goed georganiseerd begint hebben wij altijd B en een paar tactical insertions in de buurt liggen. Dan is het niet makkelijk om hem terug te pakken.

En allebei Spy Plane, Counter Spy Plane en Blackbird. Als de Blackbirds dan eenmaal komen is de tegenstander gezien.

Dat maakt Domination voor mij nu ook leuker dan TDM. Je kunt je er echt op instellen en per map een tactiek hebben.

Bijv altijd bij de eerste spawn een klasse met Lightweight, Marathon, Smoke en T.I om B mee te pakken. Daarna switchen naar Ghost. En altijd zorgen dat je de 2 makkelijkste vlaggen hebt. Dus als je op bijv WMD bij C begint meteen B pakken en dan zorgen dat jij A krijgt en zij C. Want A en B zijn vanaf 1 punt te controleren, B en C niet.

Volledig domineren is niet altijd handig tegen goede tegenstanders omdat je dan niet meer weet waar ze vandaan komen maar op bijna alle mappen is er wel zo'n combinatie van vlaggen die in het voordeel is qua aanlooproutes

Laatst bewerkt: 6 apr 2011
  2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Jep. Met een groepje domineer je bijna altijd. Is ook de leukste manier om dit spel te spelen. Ik speelde een tijdje met een vast groepje HQ. We wonnen gewoon elke potje met dikke verschillen qua scores. We maakten zelfs ruzie over wie het eerst CG, Blackbird of Gunschip mocht inzetten :emo:

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bij TDM is de afspraak dat ik Chopper Gunner/ Gunship kies en mn vaste maat Blackkbird/ Honden zodat we elkaar niet in de weg zitten :+

4. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is best slim, alleen jammer dat zon potje altijd zo snel voorbij is...

5. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    HQ duurt het langst, speel ook veel SnD.

6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Zo erg nice, mijn W/L is 1.30 en mijn KD is 1.58. Ik ga voor de 2.0 maar dat duurt denk ik nog wel even.

Kan ik eens met jullie meedoen? Ik speel wel vaak met mensen samen maar dan zijn we niet zo goed als jullie georganiseerd.

7. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij aub ook maar toe.

Ben ook wel eens aan toe om een serieus te spelen en om elke potje te winnen!! Ben savonds vaak te vinden met Call of Duty (dus nooit overdag)

GT: Laconiek

ik had al iemand toegevoegd. Weet zo niet meer wie :cool:

8. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    3 mei komt er definitief een nieuwe mappack.

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat was ik. :cool:

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen opzich wel een XBW team maken :+ Gewoon een beetje vaste tijd ofzo xD

11. arie11

arie11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje nou heeft een vriend de dlc first strike gekocht maar nou hoor ik dat je op de ps3 de maps kan overzetten naar bijv een vriend zijn console kan dit ook op de xbox360 en hoe dan??

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee kan niet.

13. arie11

arie11 Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan dat alleen op de ps3 dan

14. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je op een één of andere manier files op een USB stick zetten en die overzetten naar een andere Xbox. Het kan natuurlijk niet van PS3 naar Xbox360.

15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Volgens mij is DLC gekoppeld aan je console (/gamertag?). Iemand anders kan dus niet zijn DLC overzetten naar jouw console.

16. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gelinkt aan je gamertag dus je kan het wel overzetten, maar dan kun je het niet gebruiken.

17. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn hier mensen die de sacrificial lamp (crossbow in zombies achievement) willen proberen?

18. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil in het weekend misschien wel een keertje helpen

19. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zet files op je USB en die files zet je op de xbox.

Zo ook met Halo video clips (theatre). Ik heb ze via een tutorial op een USB gekregen en iemand anders heeft die nu op zijn xbox.

20. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    DLC is gekoppeld aan je GT en aan je console:

Iedereen die op jouw console speelt kan ook de DLC spelen, ook wanneer jij niet bent ingelogd.

Wanneer jij je GT download op de console van een vriend, kun je daar ook de DLC downloaden en spelen. Ook je vriend kan de DLC spelen zolang jij ook maar bent ingelogd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina