Dat einde . Komt je in de DLC meer te weten hierover? Net dus uitgespeeld. 1 ding wat echt geweldig is in Mafia 2, is de sfeer. Lekker in je cabrio, met het zonnetje, en die heeerlijke radio rustig rondrijden. Kan niet beter.
Einde: [SPOILER1]Ja, Joe heeft jou gered en dan gebeurt er dit? En het spel zorgt dat je een band opbouwt met Joe en dan eindigen ze zo [/SPOILER1]
Nee, Joe's Adventures speelt zich af tijdens Vito's afwezigheid. En Jimmy's Vendetta is op zichzelf staand volgens mij.
Even een vraagje. Zelf zit ik in hoofdstuk 5 en spel ik hem op normaal. Ik zou graag de playboy's willen verzamelen van de vorige hoofdstukken. Is het dan mogelijk om in het menu te selecteren dat ik hoofdstuk 1 op makkelijk wil doen etc, zodat ik al de playboy's kan verzamelen en vervolgens weer op 'Resume game' kan klikken om door te gaan met de verhaallijn? Ik vraag dit omdat hij een soort melding geeft, wanneer je op 'Chapter select' klikt. Ik wilde even zeker weten, dat ik dan wel gewoon door kan gaan met mijn chapter 5 van waar ik was gebleven.
Ik zou voor de zekerheid eerst gewoon de game spelen en dan alle chapters doen die je nog moet via chapter select.
Nee, dit lukt zeker weten niet. Speel game eerst uit en verzamelen erna chapter voor chapter de playboys. En ja hij telt ze op...
Dan doe ik dat. Dankjewel Nog een heel klein vraagje voor de zekerheid: met chapter voor chapter kan je ook gewoon 'Chapter select' kiezen of bedoel je een nieuwe game aanmaken op 'makkelijk'?
Ik heb al een aantal reviews gelezen op internet over de DLC van Mafia II. De meesten mensen zijn er niet erg over te spreken. Zelf wil ik ze erg graag kopen. Alleen €10,00 per DLC vind ik nogal duur? Weet iemand toevallig wanneer een volgende aanbieding is, of moet ik niet zeuren en kan ik hem gewoon beter kopen, omdat dat nog wel heel lang kan duren?