dankje. maar hoe kan ik verliezen met dit team? http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#jhN8i2wcbaHmY
Ook al heb je een super team als je weinig of geen skills hebt dan kan je amper winnen. Ik zeg natuurlijk niet dat jij geen skills hebt Ik weet wel hoe het komt dat je nog een goal tegenkrijgt Ik heb het af en toe ook voor en bij mij ligt het toch aan het volgende. Ik sta dan 2-2 gelijk of 2-1 voor en als ik de 89ste minuut zie speel ik soms te lax omdat ik denk dat de buit al binnen is. Op deze momenten maakt de tegenstand gebruik van je laxheid en maak je het jezelf gewoon moeilijk. Je moet gewoon 100% geconcentreert blijven van begin tot het einde
ja dat kan het mischien dan wel zijn want ik heb ook wel eens een keer gehad dat ik 90min en 108min scoorde biabiany,krasic of sanchez if 83 op de rf ?
Ik zou iig niet Biabiny doen, hij is wel heel snel maar heeft maar shooting van 68 ofzoiets. Heb zelf Krasic op RW staan en vind hem lekker spelen.
Ik zou zelf voor Krasic gaan, omdat deze naast de snelheid en dribbel ook een geweldig afstandsschot heeft. Sanchez is daarnaast wel een nóg betere dribbelaar. Biabany is alleen snel.
Ja, ik doe precies hetzelfde. Vindt Biabiany totaal niet fijn spelen en zit te overwegen om Pato te kopen.
??? Cambiasso Eto'o Ibrahimovic Maicon Lucio Chiellieni Hamsik Cavani en nog wel meer dus wat praat je????????
Epic fail, hij zegt lf niet IF . Als je eerst leert lezen, en dan je grote mond opentrekt, vind ik het goed.
Ik vind Di Natale vind ik sowieso niet zo fijn spelen. Hij is wel snel en heeft een mega schot, maar hij is totaal niet balvast en zelfs de minste verdediger krijgt hem van de bal af. Ik zou voor Robinho gaan op links, Zlatan in de spits en Krasic of Pato op rechts.