Zo, spel weer eens opgepakt, nu alleen het laatste level nog. Dan ga ik vanaf halverwege weer verder op Heroic. En eens online proberen, ben erg benieuwd hoe dat is..
Ik en een vriend spelen het ook weer, gister skirmish tegen de Ai op legendary. na 206 minuten dan eindelijk die overwinning! was echt knokken zeg! Vandaag online, ik als Forge en mijn vriend als Prophet, we moesten tegen 2x Captain Cutter. Na dik 100 minuten stapte we eindelijk als winnaar van het veld, was echt spannend. eerst hadden ze ons helemaal in een hoekje maar konden nog net terugkomen en winnen. erg frustrerend als je 8x mac kogels op je grizzlys krijgt!
Ik lees op trueachievements dat er een update is geweest dat General nu op 960k is gezet en luitenant op 25k, echter speelde ik vandaag en ik kreeg ineens de luitenant achievement terwijl ik volgens men skirmish service record maar 15k had, de volgende rank is wel weer over 10k maar dat zou dan iets van captain zijn. Is er wéér een update geweest waar ik niets van weet? en zo ja, hoeveel is general dan nu?
Iemand zin om de campaign van Halo Wars door te spelen? Wellicht op Legendary? Groet, Jordy GT: Jordy1979
Ben ik nou gek aan het worden of hebben jullie dit hele gesprek gisteren in de party nou ook al gehad?
gesprek was er gisteren ook al, toen stelde spammie voor dat er woensdag halo wars zou worden gedaan.
Maar ik was gister toch egt maar 3 seconden online om eigenlijk gta te doen, dan zal mijn schatting van 3 seconden wel erg ruim zijn dan...