[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    M'n dvd lijkt teveel beschadigd om op de HDD te zetten. Andere spellen kopieert ie wel naar de HDD, maar Forza knalt er bij 36% uit, herhaaldelijk. Voorheen ook vaak genoeg melding gehad dattie vuil of bekrast was, toen ik ;m nog niet op de HDD van m'n wijlen Elite had staan.

    Als ik nou de Ultimate ergens scoor, kan ik die dan gewoon installeren? Of ziet ie dat als nieuwe game en dus een andere save-game? Wil nl. puur een nieuw dvd-tje hebben en de saved games bewaren. Heb nu de VIP-editie zoals bij de release.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij moet je dan je Forza 3 van je HD afhalen ( niet de savegames) dan installeer je Ultimate edition en dan heb je het zelfde spel maar dan met meer auto's. :thumbs:

    De Ultimate edition is bij amazon voor 8 pond te verkrijgen , ik weet het niet over andere binnenlandse/buitenlandse zaken
     
  3. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een idee waarom laat je de schijf niet repareren zijn verschillende winkels die dat doen ik heb dat laatst ook laten doen kostte me 5 euro en de schijf ziet is zo goed als nieuw
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    GameMania is een oplossing. Ik heb het destijds met mijn Forza 2 disc gedaan omdat de auto's gewoon in de luch vlogen, track en alles was niet eens te zien. Crash iedere keer aan het einde van de laatste rond op Nurburging full circuit. Na de reparatie een perfecte gamedisc weer, maar die garantie is er natuurlijk niet helemaal. Die 7,50 vind ik echter wel het proberen waard. :thumbs:
     
  5. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej mensen!

    op bol.com staat nu de Forza ultimate collection... Nu is mijn vraag: wat staat hier allemaal precies op?!
    Is het zo dat de extra tracks nu ook echt in de seizoenraces te gebruiken zijn en niet alleen maar als een rondje gaat rijden?

    en zitten alle extra car packs hier bij?!
    En zit het hele spel erbij?!
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Van Bol.com:

    En jah, daar zit ook het spel bij :9

    Wat betreft de tracks? Geen idee, maar het lijkt mij niet dat ze het spel hebben aangepast om een paar DLC tracks toe te voegen aan de eventlist.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  7. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik heb bijna alle achievements. ik moet er nog 2
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je het creditcard heb en niet bang ben om internationaal te shoppen kan je hem voor 14 euro oppikken bij amazon of ongeveer dezelfde prijs bij zavvi/thehut
     
  9. saskia_kane

    saskia_kane Game Girl

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben dus Forza 3 hier al liggen. En de add-ons via xboxlive... maar ja nu alleen die 3 auto's dus niet :confused: en om daar nou 30 euro voor neerteleggen vinden we ook weer zo wat... dus vandaar dat ik vroeg of ook de tracks er bij waren gezet in de seasonplay....
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem al een tijdje uit het buitenland. Alle DLC behalve de allerlaatste zitten erbij.
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Op Amazon.co.uk is die Ultimate versie maar 7 pond. Als je in totaal voor boven de 25 pond bestelt, zijn de verzendkosten gratis. XBL 2100 puntjes zijn er maar 15 pond, dus je kunt wel een leuke bestelling daar doen waar je erg veel geld mee uitspaart.
     
  12. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik forza3 goedkoop kan krijgen op dit moment?
    Bartsmit is hij € 29 op dit moment.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De drift en gold achievement ? :p
     
  14. jasperdeknegt

    jasperdeknegt Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouw, wel stom hoor dat Forza Motorsport 3 (Classics) Ultimate Collection, geef je eerst veel geld uit aan xbox punten, kan je later voor 30 euro alle packs kopen met extra materiaal, ik heb meer dan 30 euro uitgegeven aan die punten. Wel jammer vind ik dat. Maar wie weet, koop ik m als nog O-)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  15. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die af en toe nog is Forza via live spelen ?

    Voeg me maar toe of drop jullie gamertag.
    Gamertag: CyberFusionX
     
  16. arnold76

    arnold76 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje,
    Ik heb een vinyl group op storefront gekocht voor 0 cr 8)
    Maar als ik die wil gebruiken voor het type auto waar hij voor gemaakt is krijg ik bij al die gedownloade vinyls en slotje:eek:
    weet iemand hoe dat kan?
     
  17. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe :)
    Ben de laatste tijd wel weer lekker met de season play bezig.
     
  18. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speel ook nog af en toe season play, als ik geld nodig heb :p
    Zit nu al aan jaar 6
     
  19. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb deze game net gekocht en ben met season 2 bezig. Ligt het aan mij of is (in het begin) je auto gewoon veel sneller dan de competitie? Alle hulp staat uit btw.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De A.I. rijdt met standaard auto's en jij waarschijnlijk niet. Vandaar dat je sneller bent :+. Mensen willen wel eens in langzamere auto's gaan rijden om de uitdaging een beetje te vergroten.
     

Deel Deze Pagina