1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Top Spin 4

Discussie in 'Games' gestart door iMark 007, 8 feb 2011.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben nu ook begonnen aan het spel. Het speelt lekker, maar het eerste waar ik me aan erger is dat er automatisch wordt ingegrepen als een bal uit gaat. Dan kan je de bal niet meer slaan, ook niet als je dit wel wilt. Als dit echt zo is ( en niet aan mijn instellingen ligt) vind ik dat wel minpunt. Nu hoef je nooit na te denken of een bal uit gaat of hou je per ongeluk een bal in het spel die anders uit was gegaan. Of als je een lekkere smash kan maken laat die 'm gaan als die uit gaat. Geen online co-op dubbels vind ik ook jammer. Maar verder is het een goed spel.:D
     
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Soms bij mij slaat hij de bal wel als die anders uit was gegaan, dus ik snap het soms ook niet helemaal.
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    2K heeft wat updates eruit gegooid en die voorkomen dat de services te krachtig worden als het goed is. Lijkt me een goede zaak, maar volgens mij is de update er pas net en ik moet nog iemand met hoge servicestats tegenkomen. Ook een aantal skilss (Serve Stick Beserker, Focus Serve en Drop Shot Artist) zijn afgeschaft en besturing met de D-pad is mogelijk.

    Inmiddels heb ik alle toernooitjes afgewerkt en op het moment van schrijven sta ik eventjes eerste van de wereld, haha. Ik ga niet veel direct matches spelen, dus ik zal vanzelf weer wegzakken, maar toch even leuk.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lijkt me een goede update, want dat serveren werd echt te gek.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vond het anders wel meevallen. Zou nu bijna lijken alsof je niet harder kan serveren dan de spelers in het echt.
     
  6. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet de update ook iets aan de connectieproblemen?
    Ik ben gestopt met online Worldtour spelen. Heb al 6-8 wedstrijden 'verloren' omdat het spel blijft hangen tijdens het verbinding maken met de tegenstander.
    Of ligt dat aan mij? (heb in geen enkel ander spel problemen)
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm gistermiddag gehaald, en meteen tot diep in de nacht zitten spelen.
    Op hard en "real tennis" setting begonnen en het bevalt me tot nu toe prima.

    In Houston meteen de eerste ronde eruit gevlogen (6-2, 7-5), maar daarna het toernooi in Kiev meteen gewonnen.
    Die Finale heeft me bloed, zweet, tranen en bijna twee uur van m'n leven gekost, maar uiteindelijk gewonnen met 6-2, 6-7, 7-5. _O_

    Volledige wedstrijden spelen en 3xp per winner vanaf de baseline krijgen voelt trouwens wel een beetje aan als cheaten.
    Had na die partij bijna 80 winners geslagen, dus dat is gewoon bijna alsof je een extra wedstijd gespeeld hebt qua xp... 8)
     
  8. poazm

    poazm Active Member

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0

    welk level ben je nu nielsje?
     
  9. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu level 11, dus ik ben er bijna.

    Start 'm trouwens net op, krijg ik het volgende bericht in beeld:

    Hier kan ik nou echt vrolijk van worden. :D
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, de support van de game is tot nu toe prima.
    Ze doen er tenminste alles aan om de online ervaring optimaal te maken.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eergisteren voor het eerst online geweest. Wel dik verloren, maar ook die achievement dat je moet scoren via het net. \o/
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand me uitleggen hoe je zo'n snoeiharde service speelt? Ik speelde net zomaar een potje op XBL en mijn tegenstander zijn service kon ik vaak niks tegen in brengen...
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    A of B of X langer ingedrukt houden, maar niet te lang. Je ramt de bal dan anders tegen het net aan. ;) O en natuurlijk een investering in services
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat weet ik, doe ik ook. Maar tegen degene die ik speelde ging het zo hard, dat ik óf geen tijd had om te reageren, óf ik de bal maar nét raakte en hij nogal scheef teruggeslagen wordt.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik serveer altijd met de stick :)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, met rechterstick serveer je veel harder.
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat gevoel heb ik ook. Daarnaast vind ik het leuker en uitdagender :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat zal ik de volgende keer ook eens proberen. Heb namelijk wel redelijk wat punten in serveren en anders regel ik wel een andere coach.
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik weet niet of het aan die update ligt, volgens mij wel, maar bijna elke serve die ik gewoon goed sla en goed plaats is of in het net of over de lijn. Het ergste is dan nog dat als ik alleen met de stick serveer zonder te plaatsen ofzo en de bal is 'good' dan slaat ie hem alsnog in het net. Echt kut gewoon, ik sloeg gister 4 ballen achter elkaar in het net.
     
  20. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    heb m nog niet gespeeld sinds de update. maar misschien maar beter zo met serveren want ik sloeg de ene ace na de ander...
     

Deel Deze Pagina