Begin steeds meer te zien hoeveel gebreken deze game heeft. Ik heb heel vaak dat hij naar de verkeerde passt terwijl ik toch echt bijv. heel kort druk voor dichtstbijzijnde speler of langer voor verder etc. etc. Vooral met de formatie 4-2-4 merk je dit enorm. Ook falen veel spelers qua passen enorm. Lui als Kalou en Anelka kunnen geen fatsoenlijke pass geven lijkt wel. Slaat natuurlijk nergens op
, het zijn wel aanvallers maar soms zie ik passes voorbij komen dan denk ik bij mezelf die geven ze in tilburg nog beter.
Verder kleine dingetjes zoals; de man in de goal bij vrije trap. Dit is al aantal fifa zo en waarom is hier door ea nog niks aan gedaan. Het is toch belachelijk dat mensen als een gek naar die paal hollen om die hoek te dekken
. Ook uittrappen van goalie kan ik bij pes herinneren kon gewoon over de grond zonder dat je tegenstander tussen jou man en die bal kon komen (soort invisible wall) dat is 10x relaxer dan dat moeilijke gedoe en hoge ballen nu.
En dan heb je nog de aannames die soms nergens op slaan. Zoals op de borst aannemen en dat de bal vervolgens over de achterlijn gaat oid terwijl je je pookje totaal de andere kant op hebt. Dat kan verschil maken tussen winst en verlies.
Of wat dacht je van momenten dat de speler de bal vol op de slof moet nemen maar gaat koppen van x aantal meter..
Nog maar te zwijgen over voor ingestelde animaties van spelers die niet snel genoeg opstaan maar nog tijd blijven liggen na een tackle e.d. Of gewoonweg niet bestuurbaar zijn omdat ze het nodig vinden te klappen voor een of andere kutpass die toch niet aangekomen is.
EDIT: @ filmpje hier boven, zwaar vet dat dan weer wel
Uiteraard wel lucky en erg hapgrage verdedigers maar doe 't m niet na!
Klik om te vergroten...