FIFA 11 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 8 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zit jij nou te piepen? Ik heb het 2x tegen die gast gezegd ik ben meer optopic geweest dat de meeste hier.. Die gast is lekker ontopic met zijn eeuwige gejank over chelski?
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik weet pkager. binnenkort maar even een potje doen dan he. Tis heel lullig maar ondanks dat ik feyenoorder ben heet de game ultimate team en jammergenoeg is vlaar IF al in me nederlands elftal, De vrij een RB en over de rots van rio praten we niet!

    Het team is er toch nog lang niet. Ben net anderhalve week aan het sparen voor IF van persie. Hij is nu nog maar rond de 500 maar zit nu pas op 440 qua tradepile shit
     
  3. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard doen we binnenkort weer een potje! Mijn ultimate team is een team zonder dergelijke spelers. Een bronzen ultimate team is voor mij beter dan een gouden met ook maar 1 van die 'godenzonen' erin :)

    nu Cronaldo toch zo aanwezig is hier schiet het me opeens te binnen dat ik onze grote vriend Luigi nog niet eens in mijn team heb zitten, schandalig!:lol:
     
  4. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wie speelt hier ps3 die coins aan mij wil verkopen?
     
  5. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag hier niet geloof ik.
     
  6. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    welk forum onderwerp dan ?
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nergens is officieel verboden door EA dus xboxworld wil geen problemen.
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn Eredivisie team:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cvqUPHuQbaIr3
    Speelt echt heerlijk, heb IF Michailov op doel omdat ik hem echt een stuk fijner vind dan IF Stekelenburg. Toivonen in de spits is ook echt super chill, sterk, goed schot en een goede kopper en redelijke passer. Vind hem fijner als IF Junker alhoewel die zijn goaltjes ook wel meepikt als die in de basis staat of invalt. Toivonen loopt ongeveer 1 op 1 bij mij. :)

    Hier mijn Silver Eredivisie team:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#jmhbZFYqbaIr4
    Heb hier nog niet veel mee gespeeld dus hoop snel op een Silver toernooi. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Yesss!! IF Sturridge :D
    Chelsea verhuurd hem en hij scoort opeens als een gek, 8 goals in 6 wedstrijd vind ik toch wel mooie statistieken. Drogba en Anelka zijn al oud, dus volgend seizoen maar is proberen met Torres--Sturridge als Spitsen duo :)

    IF Toulalan als CB? Kdacht dat hij altijd CMD stond, maar zijn 90 def is wel ziek.

    EDIT: Kspeel momenteel met dit Serie A team. http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dm77bCnObaIsp
    Speelt lekker, Ik had even een goedkope spits gehaald omdat ik nog moest kijken of het in me budget zou passen. Suazo speelt opzich wel goed maar komt op sommige punten toch te kort. Iemand tips voor mijn team? Heb nog 20k over, en hoe speelt 84 Cavani btw?
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  10. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    zo aan het fut forum te zien zijn er aardig wat actieve en ervaren fut spelers te vinden hierzo. laatste tijd erger ik me dood als ik online speel aan mensen die op een of andere manier je scherm/spel laten bevriezen. zo ook vanmiddag sta ik in de 90 ste minuut met 5-1 voor. de scheidsrechter fluit af en me scherm bevriest.(begin vanhet filmpje wat je ziet na de wedstrijd voordat de uitslag in beeld komt) mijn tegenstander had zelf de moed al opgegeven en speelde al niet meer bij de 4-1. dit weerhield mij er niet van om de 5-1 te vieren met fluister cellebrations etc :D. waarschijnlijk was dit m zo slecht bevallen of kan hij zoiezo niet tegen zijn verlies dat hij me vervolgens een half uur liet wachte in dat bevroren spel voordat hij het opgaf.

    mijn vraag: is er een manier om uit deze bevroren zooi te komen. behalve dan dat je je xbox uitzet of iets dergelijks? (en vervolgens coins verliest en je DNF verprutst)
    voor zover ik weet laten mensen niet alleen je beeld bevriezen op het einde. maar kan dit ook tijdens de wedstrijd gebeuren. soms kun je eruit komen door het spel te pauzeren en dan weer verder te spelen.
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Jullie hebben alle 2 een verschillende wedstrijd zitten te spelen ;)
    Gewoon wachten tot die gene leaved dan krijg je wel een melding.
     
  12. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ik las namelijk op een ander forum dus dat er mensen zijn die zo slecht tegen hun verlies kunnen dat ze op een of andere manier je zo kunnen cheaten, door je beeld te laten bevriezen en wachten tot je leaved.

    Ik heb wel eens een challenge match gedaan tegen een vriend. rond de 70ste minuut kregen we zo n connectien laat dingetje te zien links in beeld en speelde we ineens allebei tegen de computer.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Is het zo dat als je 2 Squads hebt en je zeg maar elke wedstrijd om wisselt van Squad dus zeg maar bijv een serie A team en een Ligue 1 team. Blijft dan de fitness van je spelers 99?
     
  14. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu precies hetzelfde. Mijn tegenstander liet het scherm al freezen tijdens de wedstrijd maar toen kon ik eruit komen door op pauze te drukken. Ik heb de wedstrijd met 3-0 gewonnen en hij blijft nu ook vast staan aan het eind.
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je ligue 1 team reserrve staat bij je serie A team en andersom wel ja!
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Huh, bedoel je nou dat de spelers van me Ligue 1 team in de Reserves van me Serie A team moeten staan? Kijk ik heb 2 Squads, stel in mijn Ligue 1 team is iedereen ong 80 fitness. Dan speel ik een Match met me Serie A team, dan moet toch iedereen in me Ligue 1 team weer 99 fitness zijn?
     
  17. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen je spelers die op de bank zitten of bij je reserves krijgen er fitness bij.
     
  18. copycat100

    copycat100 Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkoop al je wissels. ga in je Serie A team bij je wissels naar my club. Hier selecteer je al je ligue 1 team. Speel een wedstrijd en vanzelfsprekend zijn je wissels (ligeu1 team dus) weer 99. Doe dit precies zo in het andere team en je hebt als je om de beurt speelt, altijd 99 fitness;)
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Maar ze moeten toch de hele wedstrijd op de bank zitten? Ik had laatst met Menez dat hij 70 Fitness was en had ik hem op de bank gezet. Laatste 10 min van wedstrijd bracht ik hem erin en na de wedstrijd was zijn fitness 63. Dat vind ik best wel onzin, hij heeft dan 10min gespeeld en er gaat net zo veel fitness van af als een hele wedstrijd
     
  20. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Haha dat is wel slim ;) maar dan kan je geen wissels hebben die uit de Serie A komen in je Serie A team. Maarja als iedereen 99 fitness blijft is dat niet nodig \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina