[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Aveline en Merril vond ik echt te onaantrekkelijk. Merril echt fucking lelijk (alle elven zijn lelijk) en Aveline echt te fucking mannelijk. En de gay-relatie of als een vrouwelijk karakter lopen wordt het niet voor me.

Btw over elven zijn lelijk. Enige elven die er enigzins "mooi" uitzien zijn Zevran en Fenris. Komt waarschijnlijk omdat het hoofdkarakters zijn en beter zijn uitgewerkt. Alleen een two handed blade elf klopt gewoon niet.

Daarnaast was mage voor chievo maar wtf. Wil niet dat die batsyboy van een broer overleeft!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kun je dit misschien even verder uitleggen? Is het mogelijk of heb ik het over de verkeerde?

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    BEdoel toen ik Mage was voor de achievement (bereik met elke klasse kirkwall) toen overleefde me broer ipv me zus (toen ik rogue was)

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Warrior is je broer ook de klos. Als het als Mage niet zo is heb ik weer een reden om een keer de Mage class te proberen. Heb dat in Origins nooit gedaan omdat ik er geen behoefte aan had. In deze game wel.

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    wel cool hoor mage!

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ga hem ook wel proberen, maar niet in Origins. Rogue vind ik nog altijd de beste class om mee te spelen, gevolgd door warrior.

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee origins was het saai en ik weet dat rogue best klasse is yellow. Ik heb het je zelf verteld en uitgelegd waarom!

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik noemde Rogue alleen maar hoor, verder niks. ;)

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hmm, interesse is even verloren gegaan Dragon Age 2 straks maar weer even de draad op pakken.:+

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Al helemaal als je Crushing Prison doet als final blow tegen een Ogre of eindbaas. Demon armen + Epic cut scene = Win.

Ok, ik had echt een vet moment: [SPOILER1]Ik had de respect van de Arishok, en toen wou hij alleen weggaan als Isabela mee ging, dus ik dacht: Ach, waarom niet. Toen ging Isabela helemaal door het lint, en vertrok ze samen met de Qunari weg uit Kirkwall. Mijn missie was geslaagd, want ik wou kijken of ik Act 2 kon halen zonder de Arishok te killen. En gelukt:thumbs:[/SPOILER1]

Ik hoop dat ze nog terug komt, maar ik denk van niet, want: [SPOILER1]Daarna met The Seeker zei Varric dat ze na 3 dagen haar relic terug had gestolen van de Qunari en niet meer gezien is. [/SPOILER1]

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    MP elementen unconfirmed in DAIII:

============================================
    CVG is reporting by way of the Official PlayStation Magazine that Dragon Age III is currently in production, and that it contains "an added multiplayer component". File this one under "completely unsubstantiated", of course:
    The rumor comes from the 'Inside whispers' section of the latest issue of OPM, which says: "More elf sexy time! Dragon Age 3 is on the way, with an added multiplayer component".

...

However, the idea of multiplayer in the next Dragon Age is treading new ground for the series and BioWare as a developer. Both the Mass Effect series and Dragon Age have not yet had any sort of multiplayer, but the studio has expressed an interest in incorporating multiplayer in the future BioWare titles.

Co-founder Dr. Ray Muzyka has said how "proud" the studio is of latest title, Dragon Age 2.
    If they return to a more traditional RPG design with the third installment, then the addition of co-op (as it existed in Neverwinter Nights and Neverwinter Nights 2) could be pretty entertaining.

============================================
    Bron: Gamebanshee.com

Zouden jullie co-op elementen waarderen in een nieuwe Bioware RPG?

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Aan de ene kant zie ik een co-op wel zitten; lijkt me gewoonweg wel cool om zo een RPG te spelen, alleen zit je dan natuurlijk met wie welke keuzes maakt en dus bepaalt wat er gaat gebeuren; denk dat het alleen werkt als je het ook echt samen afmaakt......

Ik ben er in ieder geval niet tegen; ik heb echt enorm genoten van Mass Effect 1 en nog meer van 2, als ook van Dragon Age: Origins dus ik heb vertrouwen erin dat Bioware het alleen doet als het ook goed is.:thumbs:

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    coop kan wel. warden en the champion

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik niet. DA is als het op bugs etc aankomt al niet de beste game, slechts zelfs soms, maar dan moet je ook geen co op of MP erin stoppen. Het is net als Mass Effect I II en de TES serie een echte SP game. Wegwezen met die handel. MP's in games hebben al genoeg dingen verziekt.

15. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo dat dit niet waar is. Waarom moet elke developer nou een MP erbij doen? Bioschock 2, AC:Brotherhood etc. Allemaal pure singleplayer games. En als er wel 1 game is die juist geen MP nodig heeft/moet hebben is het DA wel.

EDIT: OK, ik ben dus weer fucked! Ik ging nu dus weer voor de Supplier achievement. En in me eerste playthrough had ik Isabela niet, dus kon ik Ambrosia niet halen. [SPOILER1]Dus nu had ik aan het eind van Act 2 Isabela weggestuurd met The Arishok. Ik dacht toch wel dat ze terug zou komen.[/SPOILER1] Maar niet dus, en nu is WEER de enige die ik nog moet Ambrosia. Weer geen Supplier!

Ik vind dat Bioware zulke achievements niet moet maken. De Supplier is gewoon een 'algemene' achievement in DA2, dus die zou je gewoon moeten halen als je goed zoekt en overal rond kijkt (zoals het hoort in deze games), zonder dat je keuzes er invloed op hebben. Sjongejonge...

Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  16. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    1.01 patch waarschijnlijk volgende week. Eindelijk.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zijn de details ervan al bekend?

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Installeer net patch 1.02 voor de PC. Wat is de patching op de console toch een traag proces zeg...

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar heb ik totaal geen last van op de 360. PS3 is een heel ander en imo supertriest verhaal met patches.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat Zifnap bedoelt dat de patches altijd zo laat komen vergeleken met PC

Klopt ook wel , er komt zomaar 3 weken certificiering door de platformhouder bij

Ben daarom heel beieuwd hoe dat straks gaat met Portal 2 op de PS3. Die krijgt dus steamworks ondersteuning dus zou direct door Valve zelf te patchen moeten zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina