Damn dat is morgen dus al. Ik zal het morgen maar eens uitproberen. Character aanmaken is iig al tof.
Google dan even... Champions Online is a superhero-themed massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) developed by Cryptic Studios based on the Champions license. The game will be action-oriented and will allow the use of a gamepad to perform actions. Attacks will be mapped to the four buttons, while defensive actions, like block, will be mapped to a shoulder button. Successful attacks and blocks will increase a power meter, which can unlock more powerful actions, which can be accessed by holding the left trigger to reveal a different button map. In addition, the game will be nearly HUD-less. Upon death, a player may choose to be revived by a teammate or respawn at a neutral site, though the hero's upgrades are degraded when they respawn. Upgrades are anything (physical enhancements, equipment, relics, etc.) that the hero will receive during the course of his/her career. When equipment hit points reach 0, they cease to function and must be repaired. The game features an "orb system" in which when the player takes out enemies, they may drop orbs that either benefit or deplete the hero's powers, life, or energy. The game will also contain non-combat skills such as lockpicking and science knowledge.
Maar wat vinden de mensen van de game die hem al gespeeld hebben? Volgens mij is het gewoon een saaie standaard MMO met een leuk tintje
/Mod - Threads/posts die bedoeld zijn als advertentie, zijn niet toegestaan. Alleen in Xbazar mag je dingen aan de man brengen volgens de regels van dat forum gedeelte. Enquetes, recruteerthreads, regelrechte advertenties etc zijn niet toegestaan. Zie ook de [faq]faq[/faq]
Allods maybe? Is lego universe een aanrader? En zijn er nog ... nieuwe ( althans ..) een wat nieuwe mmorpg? Die misschien niet zo duur is hihi
Zo'n beetje alle MMO's die maandelijkse kosten hebben, zijn gelijkwaardig in kosten. Dan praat je over WoW, Rift, Champions Online etc. Die prijs ligt meestal rond de 12 euro per maand. Star Wars: The Old Republic komt binnenkort uit. Die zal ongeveer in dat straatje liggen, maar dan met een wat grotere focus op verhaalvertelling. Lego Universe weet ik weinig van Van kwaliteit gratis (= geen maandelijkse kosten, GW is wel B2P) MMO's ken ik zelf alleen Guild Wars en Lord of the Rings Online.
Ik ga straks Runes of Magic en Battle of the Immortals uit proberen. Beide titels lijken me awesome. Too bad dat er shit aan de gang is bij Atlantica.
Iemand Vindictus geprobeerd? Het lijkt me best een awesome spel, alleen denk ik niet dat me pc het kan draaien.
Aion is maandelijks betalen, en blijkt heel veel grinden te zijn om te levelen, en pas bij een hoog level wordt het leuk (Omdat je dan grote dungeons in kan ofzo)