Platforms
Xbox 360 | PS3
~
Uitgever
Ignition Entertainment
~
Developer
Ignition Entertainment
~
Genre
Bijbelse Hack & Slash
~
Release datum
9 September 2011
El Shaddai: Ascension of the Metatron is gebaseerd op het 'Book of Enoch' uit het Oude Testament. In deze derde persoons actietitel speel jij deze Enoch, een brave en rechtvaardige mens die midden in een gevecht met gevallen engelen en de Hemel terecht komt. Zonder de monstrueuze gaven die de engelen hebben moet hij de mensheid redden van de grote vloed die door de Hemel op de aarde losgelaten wordt om de gevallen engelen weg te spoelen. Hij zal zijn natuurlijk vaardigheden en een assortiment aan machtige Hemelse wapens moeten leren gebruiken onder heet oog van vier Aartsengelen. De engel Lucifel, met de rode ogen zal Enoch van advies voorzien op zijn avontuur en droog humoristische commentaar geven op de gebeurtenissen in het spel.
Ik zag deze titel al vaker zo nu en dan voorbij komen, maar schonk er verder niet veel aandacht aan.
Toen zag ik deze Quick Look. Toen was ik verkocht.
Verder dus ook nooit previews gelezen (of trailers gezien), dus wie weet... misschien zijn de impressies kut. Maar de gameplay lijkt volgens die Quick Look lekker te werken en het ziet er ook nog eens prachtig uit.
Niet meer dan eerlijk dat deze dan ook zijn eigen topic en wat aandacht krijgt, en niet alleen maar 'blockbusters' als... Halo, Gears, CoD etc.
En ik hoop toch dat deze ook naar Europa komt...
|
Laatst bewerkt: 25 jul 2011