Is nu aan het uploaden. Ik heb een kutverbinding, dus dat kan nog wel eventjes duren. Ik post wel opnieuw als ie klaar is.
Ik dacht even mijn mening te plaatsen in een discussietopic. Komt jouw sarcastische reactie doordat mijn mening hier negatief over is? Game is gewoon niet mijn ding, de grafische stijl (dat getekende) spreekt mij totaal niet aan. Het verhaal vind ik wel mooi. De game zal het vast wel goed doen in Japan e.o.
Ik vond meer dat als je je mening plaats dat je het tenminste onderbouwt, zoals je nu hebt gedaan. Anders draag je imo nog steeds weinig bij aan een discussie.
Damn, hopelijk komt deze game ook in Nederland uit (anders uit de us halen?). Echt een typische japanse titel met veel originaliteit.
Damn, dat wordt een instant purchase ! Wat een vette omgeving. Kan ik mooi mijn tijd eraan voldoen tot de The Last Guardian (of remake van ico/sotc)
Ah ziet er super vet uit! Zeker even in de gaten houden deze titel Iemand anders ook opgevallen: Brave en rechtvaardige mens = falende vertaling van moedig en rechtvaardig?
Ik moet natuurlijk ook nog even zeggen dat het er niet alleen prachtig uitziet, maar ook heerlijk speelt. Niet onbelangrijk.
Hmm mooi zo, je hebt ook van die games die zien er prachtig uit, maar die besturing voelt zo verkeerd... Is het een beetje vergelijkbaar met NIER? De manier van spelen dan? Beetje rondspringen/rollen?
Nier nooit gespeeld, dus geen idee. Controls voelen iig heel strak aan. Totaal niet floaty, altijd het gevoel alles onder controle te hebben.
Ha oke, ik vind die games altijd zo kut dat je dan nog 3 meter doorschiet en van een randje afvalt oid omdat ze van die rare controls hebben.. mooi dat dat hier dan niet is Hebbe hebbe!
Zover ik weet wel. De demo nog eens opnieuw gespeeld in HD. Damn Deze keer ook wat meer variatie in de combat gebruikt. Er is dus meer dan wat je in het filmpje ziet.