[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forty

Forty Guest

als een manier hebben om de reapers uit te schakelen zou die ook gelijk wel heel goed werken of op gr4ote schaal en dan maken de nummers niet echt uit denk ik.

maar jullie hebben m'n vraag niet goed gesnapt.
    Ik bedoelde als ik een 2de playthrough doe op dezelfde character gaan de keuzes van de eerste playthrough door naar mass effect 2 of die van de 2de playthrough?

2. Seh

Seh Guest

http://social.bioware.com/forum/Mas...ect-second-playthrough-choices-7065268-1.html

Je kan beide importeren, het worden dus 2 aparte save games. De een op level x en de ander op level 60 met de daarbij behorende keuzes. :thumbs:

3. Forty

Forty Guest

Ok erg bedankt.
    dat word dus nog een keer mass effect doorspelen :p

6de keer in totaal :p

4. Seh

Seh Guest

Ja ik wacht op mijn deal op de Bazaar, dan ga ik ook nog maar een playthrough doen. Weet alleen nog niet of ik male/female ga en renegade/paragon ga, ik denk namelijk dat als ik renegade ga ik in deel 3 een probleem krijg omdat ik
    dan geen rachni leger en andere rassen te vriend heb..

5. Forty

Forty Guest

Gewoon een beetje op Garrus lijken.
    Paragon maar als het nodig is of bij vijanden Renegade. btw Male shep is best.

daarom ook mijn title:
    Paragade :p

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fuck ja, even vergeten. Zat nog aan dat Arrival gerucht te denken voor de release.

7. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    [SPOILER1]En ironisch genoeg was ik degene die speculeerde dat die 304000 het aantal Reapers zou zijn:+[/SPOILER1]

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    I just lolD. :+

Ik zou het trouwens helemaal niet onlogisch vinden gezien de grootte van het Melkwegstelsel natuurlijk. Naast dan zou je met een dergelijk aantal, als het dat was geweest, inderdaad nog wel honderden jaren nodig hebben om alles uit te roeien. Vigil zegt het immers al in Mass Effect I op Ilos.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Echt niet.

Sorry hoor, maar de pakjes staan echt beter bij een fem shep!

Ik speel met dit soort games echt liever een female character; toch leuker om naar te kijken vanuit 3rd person dan een male char!:9

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    +1 :cool:

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Is het mogelijk om oudere Shepard saves te deleten?

Ik heb al mijn savefiles op mijn HDD gewist, maar al mijn oudere saves staan er nog op als ik wil importeren voor een 2de playthrough...:confused:

De eerste keer heb ik de game 100% (incl. alle quests) uitgespeelt als Soldier maar wil dat nu met Sentinel doen, dan door als Sentinel in ME2 zodat ik een perfecte Sentinel heb klaarstaan voor ME3.

Het is geen ramp als die oudere saves er tussesn staan, maar vind het raar als ik op mijn HDD alle saves gewist heb!

12. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een manier, maar dan delete je ALLE endgame saves. Als je nog een gewone save hebt voor de eindbaas, kun je gemakkelijk een nieuwe endgame save maken die je dan weer in ME2 kunt gebruiken:

Je kunt dus ook een USB stick gebruiken ipv een memory unit. Let wel, als je geen gewone save meer hebt en je doet dit, ben je dus al je saves kwijt. Op eigen risico dus. :)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vond het systeem van die savegames al een beetje vreemd, maar voor een game als Mass Effect 2 en straks 3 is het natuurlijk wel een extra backup lijkt me zo. Scheelt ook weer dat er online een hoop bewaard word.

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks voor de moeite het op te zoeken, echt top!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik weet niet of jullie het al weten. Voor je savegames kun je ook gewone USB sticks in allerlei formaten converteren via je Xbox en PC en die gebruiken als Memorycard voor je Xbox 360. Zoek de informatie maar eens op op www.xbox.com Heb hetzelf ook gedaan en als het goed is kun je nog wel terugveranderen, maar dat moet jullie maar eens nalezen.

16. Seh

Seh Guest

Ik ben begonnen aan mijn 'perfecte' playthrough(s) voor Mass Effect 3. :cool:
    Het is da thet zo mooi weer is, anders was ik heel de dag door gegaan. 8)

Ik ga zoveel mogelijk ally's vergaren en vooral paragon reacties geven.
    Afentoe wat renegade, gewoon omdat het kan. Vooral tegen de Council. :cool:
    En uiteindelijk laat ik de Council leven en zorg ik dat Udina kandidaat is voor de mensheid

Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2011
  17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Flinke tijd terug klein stukje begonnen maar ben nu opnieuw begonnen.

Je kunt niet wisselen van chars maar je kunt chars ook niet deuren voor je open laten maken/hacken?
    Is er dan nog veel nut om descryption (ver), van squad members dan, te upgraden? Een aantal punten zal wel handig zijn voor electronics (meer shields) lijkt me.

18. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt zowel decryption als electronics nodig bij het hacken van deuren/kistjes e.d. Het hoogste level in die skill van jou en je squadmates die mee zijn, bepaalt het level dat je kunt hacken. Dus stel dat je zelf decryption level 5 bent en Kaidan heeft decryption level 10, dan telt ook voor jou die level 10 als je gaat hacken.

Dus ja, dat zijn juist handige skills om bij je teammates te upgraden:)

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja dat heeft nut; ondanks dat je ze niet direct kunt sturen om een deur of iets dergelijks te laten openen, kun je als je ze bij je hebt, toch de deur openen.

Als je ze niet bij je hebt, en je hebt zelf de skill niet, dan kun je dat dus niet....en kun je dus heel veel niet open maken (en dat scheelt je dan niet alleen credits en weapens etc, maar zelfs ook sidequests!).

Belangrijke skill dus!

EDIT: crap, net iets te laat!

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, bij first aid zeiden ze ook zoiets, bij andere skills dus ook. Dus alleen de hoogste telt? Dacht dat ze bij first aid iets van zeiden dat het erbij werd geteld?
    Either way very helpfull. Squad mates kan/zal nog wisselen ofc (don't say anything) dus kwa skills moet ik me niet op de begingasten gelijk focussen gok ik zo.

edit; na jullie posts heb ik op wat andere woorden gezocht bij google en kwam ik op

uit.

Laatst bewerkt: 7 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina