The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Lost Odyssey ooit gespeeld? 4 discs|:-:thumbs:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Daar heb ik van gehoord, daarom speel ik het ook niet. Heb FF XIII hier ook liggen, maar die speel ik ook niet veel.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie het probleem niet zo, je bent met 1 disc van LO net zo lang bezig als met de gemiddelde shooter. Dan zit je na 8 uur toch ook niet te zeiken als je een ander spel in je drive moet doen?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nee idd, maar als je zo verdiept zit in hetzelfde spel op dat moment, dan wil je wel gewoon graag in de actie blijven. Vond dat in ME II al best wel lastig. Als er nu korte credits kwamen en dan dat je de andere disc erin kon stoppen. Het is meer dat je in eens abrupt uit het spel word gehaald als je er nog midden in zit. Dat gevoel heb ik er bij.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ach, MEII viel reuze mee, ik had er in ieder geval totaal geen last van.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het is ook niet het grootste probleem. Belangrijker dan dit vind ik dat ze games gewoon goed fine tunen op bugs en glitches en dat wij gewoon een goede ervaring krijgen. Dit was met ME II meestal wel het geval.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Het is een turnbased Japanse rpg, welke actie bedoel je? :p Maar zou zonde zijn als je daarom de game niet speelt want het is samen met Tales of Vesperia de beste j-rpg op de Xbox 360. Plus dat de discswap momenten goed uitgekiend zijn en mij juist verre van stoorden. Voelde bijna aan alsof je een spannende serie kijkt die al uitgezonden is en je na een cliffhanger niet een week hoeft te wachten op de volgende episode :)

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En daarbij wens ik je ook veel succes Lost Odyssey sowieso zonder te stoppen in één keer uit te spelen met de 40/50 uur aan gameplay. ;) Je stopt toch wel een keer, op z'n minst om naar de wc te gaan (wat meer moeite kost dan een disc te veranderen). Inderdaad echt zonde als je je daarom tegen laat houden.

Maarja, Skyrim heeft een open wereld, dus lastiger op twee discs te verspreiden dan een game als LO. Al is het vast niet onmogelijk en volgens mij tot nu toe ook helemaal geen reden om te denken dat het op twee discs komt.

Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het kan wel en dat systeem wat ik voor ogen heb bevalt me iets beter. Minder kans op irritante connection bugs of andere dikke fouten.
    Als er twee discs zouden komen kun je de tweede disc ook puur en alleen als content disc gebruiken. Je hoeft dan alleen disc 1 maar te gebruiken om de game te kunnen spelen, maar wel met de content van de tweede disc erbij. Een beetje zoals dat met PC uitbreidingen gaat. Ik snap ook niet dat ze dit systeem nog nooit eerder op de console hebben geprobeerd. Er zijn immers best wat games met meerdere discs nu blijkt.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol bij Forza installeer je alles via de tweede disc op je harde schijf, dus dat het bij jou barslecht laadt ligt niet aan de disc. Vanaf de harde schijf laden gaat sneller dan vanaf een disc ;).
    Vandaar ook dat je games kan installeren op je Xbox, remember?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja dat weet ik wel, maar ik doelde iets meer op het laden van die 2e disc wagens in het spel zelf vlak voor een race bijvoorbeeld.

Laten we maar weer on topic gaan. Skyrim CE here we come. :9

12. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten ze die dan maar gauw aankondigen :D

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nutteloze munt die je kwijtraakt FTW!

Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik mag hopen dat er bij die CE weer zo'n vette Septim munt bijzit. _O_

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ze moeten wel echt iets tofs doen willen ze mij zover krijgen om op jacht te gaan naar een CE.

Muntje was wel origineel maar niet helemaal mijn smaak. Heb liever iets kwa game content.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Artbook en levensgrote map vind ik voldoende.
    En een soundtrackie ofzo.
    Echte fysieke stuff zoals beeldjes, muntjes of t-shirts vind ik ontzettend lame.

Zul je zien dat er zo'n viking helm bijzit 8).

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als het inc. baard komt ik er wel een!

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Wel een map met alle plaatsen erop.

Ik heb toen ik pic van Cyrodiil met alle plaatsen erop van Google geplukt en die op posterformaat hier laten bezorgen. Mist alleen een klein randje, maar alle plaatsen uit Oblivion staan er wel op. _O_

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Alsjeblieft niet ik heb zon ontiechelijke hekel aan exclusive content. Stop alles in de gehele game en houd niks achter.
    En niet dat alleen mensen die een pre-order hebben voor de xbox wat een collector editie moet zijn en de game gehaald hebben bij een gamestore die niet in Nederland bestaat van de volledige game kunnen genieten.

Ja je kan zeggen dat het geen vitale gameplay elementen zijn die ze weg laten maar het is nog steeds een deel van de game die ze weg hebben gelaten alleen maar om verkoop te boosten van een bepaalde winkel en versie.

Dus nee dank je. Het is al erg genoeg dat de pre-order exclusives geevolueerd zijn van cosmetic kleding naar volledige missies en personages die je kan mislopen.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zeg ook niet dat ik een voorstander ervan ben. Waarom zou ik extra willen dokken? Maar willen ze mij zover krijgen moeten ze wel met ingame content komen aanzetten anders verlies ik al meteen mijn interesse. Een tshirt hoef ik niet, een beeldje vind ik toch lelijk en een munt raak ik kwijt. :+

Een beta code voor een TES MMO, daar zou ik het wel voor doen haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina