[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar daarbij moeten ze toch ook gewoon gebruik maken van de online service van Sony? Een van de redenen waarom ik nooit meer speel op mijn PS3, of althans zonder internet erbij, is de trage verbinding via die server en de enorme hoeveelheden die je soms moet downloaden. Xbox 360 verbinding is bij mij altijd beter geweest.

2. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    De patch zorgt er onder andere voor dat je de Who Needs Rescuing quest wel kan starten, maar nog steeds niet kan completen. Ik heb hem vandaag geprobeerd, en nu zie je Orlanna wel en kan je met haar praten, maar daarna komt er geen quest update. :F:

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik snap niet dat BioWare zo goede game kan maken en zo slecht is in patchen. Of ze zijn gewoon lui. Bij Mass Effect I zijn er ook zat dingen die nog gepatched hadden kunnen worden, maar er is echt never nooit een goede voor verschenen. En dat durven ze dan support te noemen. Bungie destijds met de Halo serie hadden gewoon wel een goede support tussen fans en hun games. BioWare is ook een studio van formaat en dat dit dan niet te zien is in patches voor hun games is een slecht verhaal.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zoals? Ik heb totaal geen problemen bij ME1 (en ME2 ook niet eigenlijk).:confused:

5. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Me tweede playthrough; ben nu op het eind, en de teller staat op 49 uur en level 23. Maar nu dit:

[SPOILER1]Goddammit wat is die Orsino Harvester vorm moeilijk op Nightmare. Ik ben met de Templars 'geside' en Meredith vecht met me mee. Maar alsnog is die tweede vorm echt te lastig, net als bij Golems of Amgarrak.[/SPOILER1]

Maar ik geef niet op ! :)

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    welke klasse ben je? en wie zijn je medecharacters?

7. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gehaald gisteravond. Ik speelde Warrior met Fenris, Sebastian en Merril. Want: [SPOILER1]ik had Anders gedood.[/SPOILER1]
    Ben nu een derde playthrough begonnen als Mage, en de enige achievement die ik nog moet is de Supplier. (die ik al 2x mis ben gelopen door frickin Isabela).

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    haha je moet dr fracken anders komt ze niet terug

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    In me eerste playthroug had ik haar niet eens. En in me tweede playthrough had ik [SPOILER1]haar met de Arishok meegestuurd de stad uit haha, badass ben ik ook.[/SPOILER1]

@Willem; ik had je review gelezen van DA2. Goede review! Hij las lekker weg, en ik las 'em alsof ik de game niet heb gespeeld, en het werd me helemaal duidelijk hoe en wat het spel te bieden heeft.
    Alleen miste ik een punt van kritiek; dat de levels allemaal hetzelfde zijn. En dan doel ik op de dungeons en caves. Dat had je er best bij kunnen vermelden, want dat is wel een heel groot punt in de game dat verbeterd moet worden.:+

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe had je haar niet :confused: ben je in act 1 never naar the hanged man geweest ofzo

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mijn broertje, Head Ninja, de SE maar even cadeau gedaan. Hij zal nog wel een keer hier verschijnen denk ik.
    Andere broertje, MikaKimi, krijgt nog wel wat.
    Yellow de broer was weer op de cadeautjestour. :9

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bedankt voor de reactie!

Je kritiek begrijp ik. Enkele dagen na het publiceren van mijn review, realiseerde ik me dit ook. Het is me eigenlijk een beetje ontgaan, omdat de omgevingen wel heel goed gebruikt worden voor missies en verhaal.

13. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, maakt ook niet veel uit.
    Ik weet niet of je de Exiled Prince hebt. Maar daar is een quest die zich in een dungeon afspeelt, en die dungeon is echt super vet. Heel anders dan de andere omgevingen.:D
    Alleen wel heeeel veel demons:+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Net Act I afgerond in mijn tweede PT:
    Bethany meegenomen door de Templars. Die zijn zo dood deze PT. Ben wel benieuwd hoe het dan gaat als jezelf een Mage speelt.

15. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel I niet gespeeld, is het verstandig om die eerst nog te spelen voordat ik begin aan DA II?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game is prima te spelen zonder deel I te hebben gespeeld, maar het is wel leuker als je die game ook helemaal hebt gehad. Inclusief DLC natuurlijk. ;)

17. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt.;)
    Dan bestel ik 'm binnenkort.:p

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kijk wel een beetje uit met wat je kiest voor ''events'' van DA: O. Het kan invloed hebben op je spel in deze game. In jouw geval is het denk ik het beste een voorgekookt scenario te kiezen. Ik heb de eerste keer voor de bovenste van de drie voorgekookte scenario's gekozen.

19. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Argh, ik was tijdens het spelen aan het letten op die achiev dat je niet dood mag gaan in 1 jaar in Kirkwall, ik netjes NIET dood laten gaan enzo, ben ik uit de Deep Roads, geen achievement :mad: Mag je serieus ook in het hele begin, voordat je uberhaupt in Kirkwall komt niet doodgaan? In dat stuk met die Ogre enzo?

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt.. tot na de deep roads mag je niet dood gaan.. (als je besluit het in jaar 1 te doen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina