[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

1. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    lol die hjerpseth is zo overschat tuurlijk kan ie al die trucjes ookal zijn er wel meer die dat kunnen, maar die gast is zo makkelijk te verdedigen. Ik bedoel maar je weet dat ie trucjes gaat doen en dat ie meestal naar binnen kapt met een trucje ik weet zeker dat als hij tegen mij of genoeg andere mensen van die forum speelt ie gewoon zijn trucjes niet kan doen en wordt aangepakt. Lijkt af en toe wel of ie tegen kleuters speelt hoe slecht er verdedigd word.

2. Successively

Successively Guest

Inderdaad, laat hem maar eens tegen goede mensen spelen, kijken of het dan lukt.

3. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Precies en trouwens als je 100 potjes speelt en je maakt in elke wedstijd 1 mooie actie en je plakt alles achterelkaar met een beetje edit werk dan lijkt het als snel heel wat!

4. Seh

Seh Guest

Speel je op manual? Misschien moet je dat eens proberen.

5. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap er helemaal niets meer van.
    Heb nu 5x oprij gewonnen, maar heb nog steeds die achievement niet.
    1x daarvan was na penalty's.
    Maar ook op de internet site staat:
    Huidige Streak
    WWWWW
    Waarom heb ik dan nog steeds niet die achievement?

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nou toch best aardig toch :+.. spelen (wat leuk is) en nog geld verdienen ook.. Zit net ff op die site te kijken maar ben te lui om al die lappen tekst door te nemen.
    EDIT: Hoe weet die site of aan afgesproken regels etc. omtrent een potje voldaan is?

Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Kan je me hier wat over vertellen?
    Je maakt een account aan, stort 20 dollar (is minimum:mad:) en dan speel je om een bepaald bedrag tegen mensen die je zelf uitnodigt?

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, wat zijn jullie favoriete teams eigenlijk? Ik wil wel eens wat nieuwe teams ontdekken!

Laatst aantal keer met:
    3.5* Hercules (IF Drenthe, Valdez, Trezeguet, etc)
    4* Udinese (HIF Di Natale, HIF Inler, etc), lekker heur.
    4.5* Liverpool (IF Caroll -> BEEST, IF Suárez, HIF Meireles, HIF Carragher, HIF Reina, etc). Heerlijk 4.5 sterren team! _O_
    4.5* Aston Villa (HIF Young, HIF Agbonlahor, IF Downing), heerlijk snelle voorroede!
    4.5* Valencia (IF Mata, IF Soldado, IF Pablo, HIF Banega, etc).
    5* Manchester United (IF Nani, IF Valencia, HIF Berbatov, HIF Vidic, HIF Evra, etc) _O_.
    5* Internazionale (HIF Sneijder, IF Maicon, IF Lucio, HIF Cesar, etc). Verdediging = _O_.
    5* Real Madrid (HIF Ronaldo, IF Diarra, IF Di Maria, IF Kaka', HIF Pepe, etc). Enigste wapen tegen homo's die alleen met Chelsea willen.

En nee, HIF is niet HIV. HIF = Half invorm (zo'n schuine pijl), en IF = streep omhoog, geniaal overpowered.

9. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook benieuwd.. is 't btje te vertrouwen? Dan ga ik t ook zeker doen

10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Napoli, Corinthians, Bayern Munchen. Hoe het met Live season zit weet ik niet.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Napoli is inderdaad een lekker team, met bijna altijd een IF aanval (Lavezzi, Cavani en Hamsik).
    Corinthians ken ik niet, welke spelers zitten daar? Santos is wel geniaal, met Neymar. Maar die zijn volgens mij al 3.5/4 sterren, en dan zijn andere teams in andere landen altijd sterker dan Braziliaanse teams, zo voelt dat tenminste.
    Bayern München is nou flink de lul met Live Season, met een uit-vorm Ribery etc.

12. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een goed wapen tegen Chelsea vind ik FC Barcalona. BM vind ik maar kut..

13. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Jorge Henrique, Liedson, Dentinho en als keeper Julio Cesar.
    Veel spelers met 5-sterren trucjes zitten daar.

Maar ik heb al een tijd niet gespeeld dus weet niet of ze na wintertranfers nog steeds daar zitten.
    Voor minder dan 3,5/4 sterren kan ik je natuurlijk Feyenoord aanraden, ook Swansea ofzo spelen heerlijk.

Laatst bewerkt: 15 apr 2011
  14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag een paar wedstrijden gespeeld. Ik had het spel al een maand niet meer aangeraakt dus moest wel wat wennen. Een wedstrijd tegen Chelsea; het staat 2-1 voor mij (ik had de meeste kansen) en als ik de 3-1 kan maken knal ik de bal tegen de paal aan. Vervolgens scoort hij er nog wel even twee goals in waardoor ik dus verlies. Wat was die laatste goal toch erg zeg. Mijn keeper komt uit en slaat de bal weg, bij zijn speler op de voet (leek een beetje op die goal van Stankovic laatst). :emo:

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan met Ajax nooit winnen van PSV en Twente, heb het idee dat die teams gewoon veel beter zijn. Daarom pak ik dan altijd Hercules heerlijk team inderdaad met Drenthe :)

Eigenlijk speel ik online alleen met Ajax, Hercules en Liverpool.

Bij Ajax heb ik Lukoki als wissel rond de 70ste minuut, en Castillon soms in de verlenging, de enige speler met kracht..

Liverpool is goed omdat je met de uittrap weinig balverlies lijdt als je alles op Carrol pompt, helaas zijn hij en Suarez eigenlijk de weinige pluspunten, Reina is ook wel gunstig maar Gerrard stelt best teleur bij mij.

Bayern Munchen gebruik ik altijd tegen Inter of Milan.
    Zet Butt erin voor Kraft, Gomes in de punt met vlak daarachter Muller (60ste minuut Olic) Robben rechts, Ribery links, centraal Schweinsteiger en als verdedigende middenvelder Timochuck, en Van Buyten voor Badstuber. Een onderschat team online :)

Udinese gebruik ik als ik tegen teams als Marseille, Fiorentina, Everton etc moet. Inler is een hele sterke CM met een goed schot, Di Natale is 85 en vrijwel tweebenig. Sanchez daarachter en verder is het team niet geweldig.

Real Madrid is veel beter dan Barca omdat je met Barca amper kracht hebt, terwijl Ronaldo, Adebayor, Xabi en Kaka zowel sterk, snel als een goede behandeling hebben.

Bij FIFA 09 was Aston Villa het enige team wat ik gebruikte, toen was het Carew/Agbonlahor/Lennon/Milner in de aanval, en Barry als controleur, zwakke verdediging was niet echt een probleem. Het team is niet veel veranderd maar bij FIFA11 werkt het niet echt, en je hebt met City en Tottenham betere teams met dezelfde speelstijl (lange sterke speler geflankeerd door speedsters)

16. mikeVermeule

mikeVermeule Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tottenham, 5 aanvallende wapens Crouch lengte, vlak erachter de multifunctionele vd Vaart, op rechts de snelle Lennon. Op links Pienaar, naar binnen en knallen! Op de bank Defoe! Pienaar en Modric positiewisselend :)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb je eigenlijk Live Season Viktor? Want met Live Season zijn Liverpool, Real Madrid, Tottenham, Aston Villa en Udinese allemaal in vorm _O_. Alleen Bayern München is uit vorm, maarja, vind ik toch maar een lelijk duits team :+.

Ik vind zelf Barcelona veel lekkerder spelen als Real Madrid, omdat het tikken daar veel gemakkelijker gaat en elke speler zeer snel en behendig is. Als je met z'n tweeën speelt is positiespel met Barcelona ook echt geniaal. Enige nadeel aan Barcelona is: je moet niet spelen wanneer het regent, want dan verlies je de wedstrijd sowieso. Ze komen veel kracht tekort voorin en op het middenveld, en als het dan regent kan je positiespel ook niet goed lukken. Het fijne/irritante aan Barcelona (en Real Madrid) is dat ze altijd in vorm zijn. Altijd een goede Messi, goede Xavi, goede Iniesta, goede Piqué, goede Valdes, etc. Op het moment is Real Madrid echt verschrikkelijk overpowered, omdat ze vreselijk sterk zijn, maar qua snelheid vind ik het helemaal geen fijn team. Ronaldo en Di Maria zijn snel, maar de rest valt dan behoorlijk tegen (Adebayor > Higuain, en Benzema is uit vorm).

Meest saaie en lelijke team van FIFA11 vind ik toch echt Chelsea, en ik vind je ook echt een pussy als je met dat team speelt. Het is werkelijk belachelijk hoe dat team jaar in jaar uit steeds weer overpowered wordt gemaakt. Het lijkt wel of Terry een schild om zich heen heeft, want als je te dichtbij komt wordt je meteen weg gebeukt. Net als Drogba (in vorm al helemáál), Essien, etc. Alleen neppe FIFA11-spelers spelen met zo'n team (of Real Madrid), en daar kan ik echt niet tegen.. tegen van die mensen die zó vreselijk onrealistisch voetbal spelen, bijvoorbeeld alles uit stand doorpassen met van die assisted-lame-passes. Bah :emo:

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zoek een clip van fifa die iemand zelf geëdit heeft echt heel gruwelijk vet. Dat die schoten echt die kanonsschoten worden en het beeld schudt etc. ik bedoel niet die trick video van vorige pagina maar een andere..

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, die staat iig een paar pagina's terug ergens gepost.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hjerpseth. Succes met vinden.

Deel Deze Pagina