Dan speel ik het spel eerst gewoon uit, weet ik zeker dat er niets mis kan gaan. Maar al de 18 geheime vlaggen, zitten dus in die tunnels?
Welke DLC's zijn er nou van AC? Je hebt die met Da Vinci. Maar ik zag er ook een langskomen in Frankrijk ofzo?
Frankrijk? Ik weet alleen iets over Da Vinci. Frankrijk is wellicht de plaats waar ACIII zich afspeelt
Betaalde DLC: Da Vinci (singleplayer missies en wat multiplayer content) Gratis: Animus Update 1.0 (Mont St-Michel map en advanced alliance gametype) Animus update 2.0 (Pienza-map en chest capture gametype) Beide gratis dingen zijn dus alleen voor de multiplayer
Ik moet nog drie vlaggen en als het goed is zijn deze in de schuilplaats van Romulus, namelijk in Terme di Traiano: The Halls of Nero. Echter een probleempje: tussen mijn herinneringen staan maar vijf schuilplaatsen, terwijl er zes zijn.. Al gevonden: deze staat tussen sequentie 2, herinnering 7 XD
Zijn er nog achievements die ik moet halen in de play through van de SP? Ik ben namelijk net begonnen, mijn voorlopige indruk is toffer dan AC1. Na een uurtje wist je namelijk wat je de rest van de gehele game kon gaan doen. Al heb ik wel een klein kritiek puntje, man-o-man wat wordt er veel gelult in deze game zeg. Je speelt nog geen 3,5 minuut of je mag weer naar een lul verhaaltje luisteren.
De eerste paar uur zijn traag, met veel verhaal. Wat de SP achievements betreft: [SPOILER1]zorg dat je tijdens de SP minstens 1 keer de Animus verlaat en in het 'heden' je email checkt en buiten de villa Monteriggioni minstens 1 artefact opspoort.[/SPOILER1]
De game net uitgespeeld en net zoals AC2 was het een topper, al durf ik ACB niet beter te noemen. Net zoals met AC1 & 2 boeide het eigenlijke verhaal van de game me niet echt super, maar de rode draad, de stukjes in het heden echter wel. ACB bouwt hier mooi op door maar het had natuurlijk niet de plottwist/onthulling die AC2 had. Gameplay gewijs was het meer van hetzelfde als was alles wat afwisselender, gevarieerdere side-quests en er was gewoon veel meer te doen. Maar de gameplay was in AC2 al goed naar mijn mening dus veel doet het niet aan mijn mening over welke nu de beste is . ACB is wederom een topper en ik kijk uit naar AC3.
is de game nog wel leuk na het uitspelen mij boeie die achievements enz niet vind ik soms wel saai.....me vrienden zeggen dat die best saai is en de MP ook