Net opgehaald bij de Gameshop in Den Haag Ze hadden alleen de 360 versie binnen gekregen maar dat kwam mij dus mooi uit Was ook niet al te veel geleverd zeiden ze maar maandag of dinsdag komt de rest.
Wat me trouwens opvalt in de ps3 demo is dat de moves waar je 2 knoppen tegelijk moet drukken toch niet lekker werkt (mogelijk dat dat wel fijner is met xbox controller)
Consoleshop.nl Verder wat betreft de update dat is idd snel.... Heb wel begrepen dat ze een apart systeem hebben om dingen bij te kunnen stellen qua damage, timing, etc van de moves ed. Dat zeiden de makers in die live-stream die een paar dagen geleden was. Ben benieuwd!!
Bwhahaha ik own je net als bij SF Beter heb je hem snel tijd geleden dat we weer gegamed hebben samen :b: Edit: kreeg idd een update als je het spel opstart voor de 1e keer. Maar goed dat is in 5 sec gebeurt
De story mode ziet er indrukwekkend uit. Er wordt echt een verhaal verteld. Niet van die losse stukjes zoals je in andere fighting games ziet. En je speelt daarin met veel verschillende characters. Ik zou alleen wel willen weten hoe lang het duurt om het uit te spelen. Zou mooi zijn als je er een paar uur mee zoet bent.
Hee Sharky heb je nog veel SF gespeeld? Moeten ook snel weer een paar potjes doen! Veel plezier met MK.