hallo iedereen , Er komen komende maand veel leuke spellen uit , maar komen er ook demo`s van? En waneer? Het gaat over de volgende spellen: -dirt 3 -portal 2 -duke nukem forever -mortal kombat (komt die uberhaupt nog?) greetz iggyx360:b:
Duke Nukem zou sowieso een demo van komen. Mortal Kombat volgens mij ook. Maar die laat erg lang op zich wachten. Er is iig al een demo voor de PS3 uit. Dirt 3 zal ook wel komen, al is daar nog niks over bekend. Portal 2 denk ik niet, maar is ook niks over gezegd, dus wie weet...
Mortal kombat zou idd later uitkomen , maar dat was toch maar een week later? Zijn er data`s van de dirt 3 en dnf demo`s waneer ze uitkomen? van portal (1) is ook een trial
Portal 1 is dan ook een XBLA game, die hebben altijd trials. Portal 2 is gewoon een disc based game, en die hebben dus niet altijd demo's. Van MK heb ik nooit een datum gehoord, maar het is iig al langer dan een week geleden dat ie op PSN kwam. DNF en Dirt hebben ook geen data voor de demo's
Van Left 4 Dead was toch ook een demo? AL hoeft t van mij niet, game is over een paar dagen al te koop
Is waar ook...L4D2 had ook een demo... Ik zat denk ik meer met mijn gedachten bij al die updates voor TF2. Al heb je voor P2 geen demo nodig. Die game koop je gewoon blind.
true , maar altijd leuk om voor de release te klotenmet portals (maarja nu komt de demo na de release)