Reflex GT 3 - FIFA 11 1v1 LAN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 23 mrt 2011.

1. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje vertraging, maar je kunt je eindelijk inschrijven. www.ReflexGT.com. Ook een officiele announcement met wat meer info.

Specifiek het inschrijfgedeelte vinden: ga naar Tournaments -> Reflex GT 3 -> FIFA 11 1v1 -> Scroll naar onder de workbook (= alle info in een excel file) van het toernooi.

Spread the word!! :thumbs:

Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  2. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Any team, No custom formations.

Verdeling van het prijzengeld staat nog niet vast omdat het prijzengeld gaat afhangen van het aantal delenemers, maar het zal tussen de 200-300 euro zijn. Ik zal kijken naar opties voor een bredere verdeling van het prijzengeld. Een deel van de inschrijfkosten gaat naar Reflex GT wat enkel bestemd is voor locatiehuur en is geen winst.

We spelen trouwens over Xbox Live, dus het verzoek om een USB stick mee te nemen met je Xbox Live account erop. Heb je dit niet? Reflex GT heeft een gelimiteerde hoeveelheid aan USB stick te leen. Je kunt dan op de LAN zelf je account recoveren en op de geleende USB stick zetten. Borg 10 euro.

Neem verder mee:
    - FIFA disc
    - Controller
    - Optioneel: oortjes/headset. De monitoren hebben zelf ook speakers.
    - Wat eten en drinken. Er zijn automaten aanwezig, maar gezien deze LAN relatief klein is zal er geen uitgebreide catering zijn. De AH is op 10 minuten lopen, maar je speelt aan de lopende band matches, dus als je verwacht ver te komen in het toernooi: neem zelf wat eten en drinken mee.

Je zult spelen op je eigen xbox en scherm, dus niet splitscreen.

Alle bovenstaande info kan ook op ReflexGT.com gevonden worden, waar tevens vragen kunnen worden gesteld. Hier de directe link naar het Reflex GT 2 FIFA 11 1v1 toernooi gedeelte: http://www.reflexgt.com/viewforum.php?f=1054.

Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  3. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    U riep ?
    Tja ik weet niet of ik mee doe helemaal naar Weesp maar kan leuk worden, we zullen zien! :)

4. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg doen ;)

5. Successively

Successively Guest

Kan/mag je echt niet gewoon daar betalen?

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Heb wel zin om mee te doen.. denk dat ik wel enigszins kans heb om in de prijzen te vallen maar weet niet of het verstandig is deel te nemen terwijl ik zelf niet veel geld heb:+

7. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ach tis maar 15 euro entree, met de kans dat je een stuk meer wint. En anders heb je een super leuke zaterdag middag gehad :)

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus. Ik ga misschien ook wel ff een kijkje nemen, zonder dat ik meedoe.
    Gewoon omdat ik het leuk vind om bij te wonen. Heb er wel een autoritje van 40 minuutjes voor over.
    Als je dan nog kans maakt om te winnen ook, zou ik zeker gaan.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik twijfel dus omdat mijn saldo op m'n rekening nu 1 euro is :+
    Zou kunnen dat ik zaterdag moet werken, anders schrijf ik me denk ik wel in..

Xorta, weet je al meer over de verdeling van het geld?
    Stel dat als er 128 mensen meedoen, hoe vaak moet je dan winnen om het geld terug te verdienen?

10. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    maximum 32 geloof ik.

11. Successively

Successively Guest

Je mag hopen dat er 16 mensen aan meedoen, dus laat staan 128 haha.

12. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste info staat online op de voorpagina @ ReflexGT.com.

O.a. de volgende punten:
    - Prijzengeld (300 EUR) +verdeling
    - Hoelaat aanwezig zijn
    - Wat precies mee te nemen
    - Mogelijkheid om aan de deur te betalen, ook last minute, maar wel 20 EUR ipv 15 EUR. Dus mocht je nog willen meedoen, wees slim en meld je alvast via de website aan.
    - Momenteel ziet het ernaar uit dat we rond de 16 man deelnemers zullen hebben. Voor ons is dat prima, het is een 'oefenLAN' in onze ogen, in juni pakken we het groter aan. Met 300 euro aan prijzengeld zullen de huidige deelnemers dit vast niet erg vinden O-).

Iedereen kan nog meedoen!

13. Xorta

Xorta Reflex GT

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn live op de RGT3 LAN. Bekijk de livestream op ReflexGT.com. Helaas geen commentator vandaag. Scores/updates zullen daar ook te vinden zijn.

14. Successively

Successively Guest

Xorta, het spijt me zeer. Niemand wilde met me mee naar Weesp dus dan heb ik weinig zin. Nogmaals, sorry, aangezien ik juist een van je 100% to go mensen was.

15. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Wie zou er met je meekomen dan? :) RGT3 was naar mijn mening, naast het feit dat er heel weinig spelers waren, iig zeeer geslaagd.

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ja inderdaad , alles verliep soepel en vlot :)
    Alleen jammer dat ik een paar doelpunten niet heb opgeslagen :mad:

Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  17. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    De stream gameplay word opgeslagen, dus weet niet of ze op mainstage waren?

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Het was de wedstrijd voor de 3e/4e plek en die werd volgens mij wel gestreamd aangezien ik op de mainstage moest spelen.
    Vond de 2e en de 3e doelpunt best wel mooi maar had er alleen niet aan gedacht om de doelpunten op te slaan.
    Pas toen het toernooi afgelopen was en met een maat ging praten dat hij paar van me doelpunten mooi vond realiseer ik, dat ik ze nu terug wil zien :p

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Even Xorta een berichtje sturen, die wou de wedstrijd om 3/4de & Finale bewaren namelijk. Dus als het goed is heeft die ze wel voor je ;)

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ik net gedaan , hopen dat het dan opgenomen is :)

Deel Deze Pagina