[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm hoop niet dat er weer zoveel te tweaken etc. etc. is maar 't zal wel.

Vond bij BF1942 bijv. als ik nu terug kijk heel sterk dat je gewoon 5 klasses had waar je het mee moest doen. Hierdoor raakte de game ook niet uit balans.

Gewoon niet te veel poespas maargoed door de CoD generatie zullen we wel weer genoeg voorbij zien komen helemaal met een Modern Warfare thema.

2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    1 ding wat ik hoop dat ze in deze game doen met MP. Als je dood bent dat je gewoon op B of iets drukt dat je ook niet meer gerivived kan worden. Word echt gek van die gasten die suicide run maken om punten te krijgen en jij maar 5 keer achter elkaar dood gaat.

Laatst bewerkt: 15 apr 2011
  3. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Nieuwe Battlefield 3 trailer bij miljoen Facebook fans

Vind jij Battlefield 3 leuk? Dan wil DICE maar al te graag dat je dit te kennen geeft. Als één miljoen mensen de game op Facebook 'leuk vinden', zal er een nieuwe Battlefield 3 trailer worden vrijgegeven.

Na de verschillende korte trailers in de serie 'Fault Line', zullen DICE en Electronic Arts binnenkort een langere gameplay video van het spel vrijgeven. De video zal maar liefst twaalf minuten duren en online komen met commentaar van één van de producers om alles in de video toe te lichten, en ook zonder commentaar.

Klik dus snel op 'Vind ik leuk' op de Facebookpagina van Battlefield 3. En zodra de teller op 1.000.000 personen staat, zal de video vrijgegeven worden. Op het moment van schrijven, vinden 672.666 personen het spel leuk, heel lang zal het waarschijnlijk dus niet meer duren.

http://www.xgn.nl/360/nieuws/26348/nieuwe-battlefield-3-trailer-bij-miljoen-facebook-fans/

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik snap dat niet, bij hun laatste trailer stond dat er een '12 minute gameplay' trailer zou komen op 17 april, en nu opeens pas bij 1 million likes?

edit: ah dat is het nadeel van NL sites, ze copy/pasten & vertalen het nieuws soms verkeerd.. De trailer komt er zowiezo, maar met 1 miljoen likes kun je de video eerder unlocken..

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nee 17 april komt zeker die trailer uit als ik het goed heb maar het was volgens mij zo van als er voor 17 april een miljoen likes zijn dan brengen ze uhm eerder uit

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nieuw filmpje vandaag uitgegeven. Bijna geen nieuwe beelden vanwege uitgelekte filmpjes eerder deze maanden

7. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Niet heel veel nieuws, maar toch \o/_O_

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Blown away. _O_

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hele vooruitgang op de huidige games qua engine!

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zeker en ook op COD natuurlijk. :thumbs:

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo geweldig vind ik die engine niet.

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Blew me away. Lighting, textures, maar ook zoals gewoonlijk is het geluid weer helemaal fantastisch in deze game van Dice. Surround, of zelfs een headphone met nagebootst surround maakt dit helemaal af. Ik heb wel het gevoel dat dit afkomstig is van een high end PC, want die schaduwpartijen lukken echt niet zo strak op een console game. Tot nu toe tenminste. :)

De CoD engine is helemaal niet zo indrukwekkend. Het ziet er oppervlakkig heel aardig uit, totdat je ontdekt dat werkelijk niets is op te blazen. De mate van physics verwerkt in deze engine blaast alles omver wat CoD op het scherm kan toveren.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geluid van de schoten vind ik nog steeds een beetje matig. Mag meer op het echte werk lijken.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat dat ook aan het filmpje ligt. BF games hebben meestal erg mooi 5.1 geluid

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Heb je het op de hoogste kwaliteit gezet? Het kan ook zijn dat mijn fatsoenlijke koptelefoon hierin erg helpt.

16. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Had liever wat MP gezien, ziet er natuurlijk erg mooi uit, hopelijk voelt het niet alsof ik onderwater beweeg zoals bij de vorige delen.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Same, hoor namelijk met die van mij het geknetter van de schoten in de verte nog. Geluid is altijd al het sterkste punt geweest in deze serie. Verhaaltechnisch kan er misschien nog wat verbeterd worden, evenals het free roaming gevoel, maar ook daarin moet bijvoorbeeld COD nog een hoop leren. Game is een release buy voor mij zeker.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat stukje op de brug waar je karakter omhoog kijkt en boven hem een aanvalshelicopter doelwitten onder vuur ziet nemen... De stroom van lege hulzen die uit die helicopter vallen (10:24). Geniaal. _O_

Zet het filmpje handmatig op 720P voor beste beeld- en geluidskwaliteit.

Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geluid van de schoten van anderen is goed. Echter die van je eigen wapen vind ik nog steeds mager. Ik weet niet of jullie wel eens een wapen hebben afgevuurd?

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee en dat wil ik graag ook zo houden. :)

Maar ik spreek inderdaad niet uit ervaring. Waarschijnlijk moet het eigen wapen harder klinken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina