[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

1. Successively

Successively Guest

Even een klein uitlegje, ik ga er van uit dat je nu een minimum 20 dollar hebt op je virgingaming account.

Je gaat naar games -> FIFA11 -> add game. Nu zit je in de chatbox van fifa, je daagt er wat mensen uit: ''You're shit, wanna' play for 5$?'' hij zegt ja, dan druk je op zijn naam en dan op challenge. Je voert er het bedrag in, tijdstip en dan zie je een leeg plekje op iets in te typen. Hier typ je de regels in (4 defenders only, no custom formation, no adidas live, no chelsea etc). Hij kan hier (niet) mee akkoord gaan of counteren (regels weghalen of toevoegen) die kan ook weer counteren of cancelen. Na ja, nu ga ik er van uit dat je hem hebt geaccepteerd. Je spreekt af in welke lobby je gaat zitten via de chatbox, maar meestal zegt men ec1 en dat is East Coast een in de lounge sectie van de lobbies. Je speelt nu de wedstrijd met de regels die je vooraf hebt afgesproken.

Je hebt het potje verloren? Jammer! Ga nu naar challenges en dan zie je een knopje ''concede'' daar druk je op en dan yes, nu is het geld naar hem gegaan.

Heb je gewonnen? Vertel hem dan om te conceden, meestal gaat dit automatisch.

Wilt hij niet conceden? Dan ga je naar contact us, accepted/completed matches, kies je de wedstrijd. En zeg je, ik heb gewonnen, kijk maar naar mijn easports.com playerhub, of je voegt een fotootje toe.

Heb dit even snel gemaakt dus veel typfoutjes en rare zinnen maar dit zal je wel helpen geloof ik.

Als je nog vragen heb, vraag maar raak.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Net gewoon verloren omdat het een kutspel is, had 14 schoten waarvan 8 op goal, hij had 1 schot waarvan 1 op goal, heb 2-1 verloren, de goals waren ook gewoon blunders terwijl ik 2x de paal raakte en 1x de lat. Kon echt me Xbox wel uit het raam gooien

@Successively, volgende week (vlak na Stufi:+) maar doen dan.
    Misschien eindelijk een manier om geld te winnen met iets waar ik wel goed in ben maar geen flikker voor hoef te doen :)

Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Net gewonnen van Kleine Tekkel (wtf,bazennaam :+) en die kerel bleek 7300 punten te hebben 8). Geniaal! :D

4. Successively

Successively Guest

Ik ben misschien wel erg vies op die website, ik negeer alle goede en daag alle slechte uit. Heb nu 80 dollar gemaakt in 3 dagen.
    En jij zou gewoon precies het zelfde moeten doen.

5. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *Frustratie mode on*

Ik ben dr serieus helemaal klaar mee, hoeveel luck mensen wel niet hebben is niet normaal... me frustraties hebbe me bijna me controller en nog wel meer gekost

En dan nog 's die belachelijke tactieken die mensen elke x gebruiken... 'paas... diepe balletie.... paas diepe balletie.... draaien... paas diepe balletie... draaien' kunnen niks anders:confused:

Zal me nix verbazen als veel van die pikkies 24/7 fifa'en

*Frustratie mode off*
    Excuus:p moest het ff kwijt

Laatst bewerkt: 16 apr 2011
  6. Successively

Successively Guest

Ach, je zult er aan moeten winnen.

Ik heb zojuist mijn eerste loss omdat ik in de 50e minuut vast hing op een stand van 0-0, ik leavde de match omdat ik naar de El Classico wou kijken, ik kom 2 uur later terug zie ik dat ik 10 dollar kwijt ben.

Trouwens, weet niet of je die chatbox soms leest maar ik word om de 10 minuten beschuldigd van het hebben van meerdere accounts op die website. Het grappige is alleen dat de admins het na een tijdje geloofde, ze bande me, ik stuur ze 2 minuten er na een bericht dat ze mijn ip moesten checken en een minuut daarna kreeg ik weer een bericht terug met ''My apologies''.

Hypocriete amerikanen.

7. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo zieje maar weer...dat die dinge tot slecht gemanaged hebben.. mjaaa

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks voor al deze info, kan niet wachten :)

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik ook niet, post even een nieuwe pica in de Onderschrift topic, je hebt gewonnen kut ! ;)

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat zijn jullie favoriete opstelling eigenlijk?

Ik speel (bijna) altijd 4-2-3-1, want dat vind ik echt de beste opstelling die er is.

Je hebt twee verdedigers, twee verdedigende middenvelders (beesten), two aanvallende middenvelders aan de zijkanten (snelle LAM/RAM's), één CAM (passer/shooter/vision-hero), en één ST (snel of beest).

Speler zitten ook best dicht bij elkaar, zodat het geen gatenkaas opstelling is.

Voorbeeld:
    --------------------------Adebayor------------------------
    -------Ronaldo------------Kaka'------------Di Maria-----
    ---------------------Alonso------Diarra--------------------
    ----Marcelo-------Pepe----------Albiol---------Ramos----
    ---------------------------Casillas---------------------------

Normaal gesproken zou ik Carvalho en Özil in plaats van Albiol en Kaka' hebben staan, maar zij zijn in vorm atm.

Nog een voorbeeld:
    ------------------------Ibrahimovic----------------------
    ------Robinho----------Cassano------------Pato--------
    -------------Van Bommel----Boateng/Pirlo-------------
    ----Ambrosini------Silva-----Nesta--------Abate-------
    ---------------------------Abatti---------------------------

En nóg een voorbeeld, voor de Chelsea-noobs hier:
    -------------------------Drogba-------------------------
    ----------Torres-------Lampard------Anelka-----------
    ------------------Essien--------Ramires----------------
    ------Cole---------Terry------Alex--------Ivanovic----
    ---------------------------Cech---------------------------

11. Seh

Seh Guest

Chelsea noobs? Real is niet overpowered natuurlijk. 8)

12. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Geen 1 van die teams zijn overpowered..

13. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=oIu-BdYOgY8

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Real Madrid blijft minder overpowered dan Chelsea; Chelsea is áltijd in vorm bij Live Season, en bijna elke speler heeft daar een 'schild' om zich heen, met als hoogtepunt John Terry waarbij je weg wordt gebeukt wanneer je binnen een meter afstand van die kerel komt.

15. Seh

Seh Guest

Merk ik zelf vrij weinig van, maar misschien is jouw fifa wat anders dan de mijne.

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vind persoonlijk Barcelona het lekkerst spelen.
    Kan je snelle aanvallen maken en lekker snel tikken.
    Ook kan je veel spelers naar voren sturen aangezien de buitenspelers daar toch de snelheid voor hebben.

17. Successively

Successively Guest

Ramos moet sowieso altijd centraal staan, en wil jij een keer een potje spelen?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel punten heb je? Als we rond dezelfde regio hebben kunnen we wel eens een ranked potje doen, anders wel paar unranked potjes! ;)

19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tegenwoordig zooo veeel laggg met fifa online, echt niet normaal..

erg jammer, ik zat op 150 winst, 10 gelijk en 65 verlies ongeveer en nu verpest ik me hele ranking door die lag.

kan gewoon totaal niet mijn spel spelen, kan amper wat timen, m'n acties lopen niet meer, weinig snelheid in het spel. echt dramatisch.

Terwijl ik eerst zelden lag had en het heerlijk speelde, maar sinds ik in de 4000 punten zit heb ik eigenlijk gewoon elke wedstrijd zieke lag. net ook weer tegen Alpine.. kan gewoon niks beginnen zo.

Hoe zit het met jullie ? ook veel lag ? het haalt voor mij totaal al het plezier uit het spel.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Misschien ligt het dan bij jezelf, want ik heb de laatste tijd niet erg veel last van lagg. Het ligt dus bij jou of je tegenstanders, en aangezien het altijd bij jou iszal het wel bij jou liggen. Ik weet echter niet hoe je hier achter kan komen, misschien even op google zoeken?

Deel Deze Pagina