Story mode schijnt 6 tot 7 uur te duren. Volgens de makers van het spel zit er ook zo'n twee en een half uur aan cutscenes in.
Nee helaas niet af en toe ff met een maat alleen. Maar dat komt straks wel weer met de AE update Zeker weer eens ff spelen,ga je MK niet halen dan?
Ik zit met een klein probleempje. Ik heb een Hori EX2 fight stick. Alleen mis ik dat stukje kabel (usb gedeelte wat in je 360 gaat,en andere in het verlengstuk van je kabel zeg maar) En kan nergens iets vinden dat je deze los kan kopen Iemand van jullie nog een suggestie waar deze los te verkrijgen is?
Het heet een "xbox 360 usb breakaway" Ik heb het ook bij bij een andere Hori stick. Ik weet niet zeker of ze universeel zijn, maar ik dacht het wel. Dus als je er 1 los koopt goede kans dat hij past. Link Er zijn meerdere winkels(mensen) die het verkopen maar dit was even een voorbeeldje.
Ik kreeg een bestelde Kollectors edition dus niet mee bij dimension plus... Iemand al in bezit daarvan? pica please!
Er zijn nu gegevens van de 100% unlocked krypt, geen retro's... Maar wie weet of het nog mogelijk is via een andere manier?
Wie hem al binnen heeft mag me wel ff toevoegen op XBL. Morgen avond ff online testen (snel voor de review!)
Boon had wel gezecht dat ze mensen niet lieten betalen voor wat er al op de disc stond. Ze staan wel gewoon op de disc namelijk, de fatalities zijn zelfs te doen als je de input weet.
Dat zie je ook in alle filmpjes... het schermpje met You unlocked a new fatality. Ik heb de hele week vrij dus kom maar op met dat spel.