[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    World of warcraft begint eigenlijk, zoals blizzard ook zegt, pas op level 85 ;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Klopt, maar toch hoop ik dat er ooit nog wat gedaan word voor de mensen die wat meer questen en minder raiden. Het is immers niet alleen MMO, maar ook nog steeds een stukje RPG en daar hoort questen en andere dingen dan gear verzamelen ook bij.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond het toen meestal op houden :)

Zie liever langere questlijnen of misschien zelf wel wat missies erin.

4. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Stiekem vond ik het levelen toch wel het leukste. Je hebt gevarieerde omgevingen, diverse verhaallijnen, je kan de wereld ontdekken zoals je het zelf wil. Ook is het gemakkelijk om op te pakken en is het gevoel van progressie veel groter. Raiden was toch altijd meer een grind en veel van hetzelfde voor mij.

5. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is mijn server ( Lightbringer - EU ) Zowat dood als het kwa raids betreft. De beste guild is een 10-man met 6/13HC. En er zijn maar 2 25man raiding guilds, waarvan 1 4/13 HC en waar ik inzit 3/12HC. Baal er best wel van dat ik deze realm ben gejoined!

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Realmchange?

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat grinden hou ik toch al niet zo van. Ik heb liever dat ze ook de mogelijkheid bieden binnen een fatsoenlijke tijd in je eentje een leuk setje te kunnen verzamelen. Het is een van de redenen waarom ik niet graag dingen doe in een groep, omdat je snel verplicht word dingen beter te doen om beter te krijgen. Natuurlijk is dat niet verkeerd, maar in WoW voelt het zoals je zegt als meer grinden dan echt verzamelen. Een singleplayermogelijkheid, maar binnen het MMO gedeelte vanzelfsprekend, zou uitkomst kunnen bieden.

8. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nah, vind dat altijd best wel eng, aangezien ik de andere realm's niet kan.

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Hier volg ik je even niet meer...

Het is toch het doel van elk spel, om beter te worden, waardoor je ook beloond word?

Dan is het geen mmorpg meer, maar een rpg. Dan kan je beter op een console gaan spelen imo. Nu kan je het "alleen" doen, maar dan blijf je die zaaddodende saaie daily's farmen/grinden. En daar blijft het ook bij.

Meer single player in een MMO spel kan je niet krijgen denk ik. Want wil je echt meer, dan moet je toch die instances in. Dat is het doel van een MMO :)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    True, maar zoals je zelf zegt over die zaaddodende saaie daily's moet er toch wel iets aan te veranderen zijn of niet?

Met bovenstaande van mijn vorige post doel ik meer op de instances, zoals jezelf al verteld.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Char daar maken en de realm verkennen. Of ff hier of op WoW fora kijken voor een goeie?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    @ Enslaved: Bij mij op de realm, Alliance althans, zitten een paar hele goede raiding guilds. Twee ervan kom je niet in omdat je daarvoor Deen of Italiaan moet zijn. Voor de rest een aantal andere guilds die bij mijn weten al de nodige Heroic bosses achter de rug hebben. De uitdaging op mijn realm is vrij groot, maar een speler als jij zou een hoop kunnen leren aan anderen hier. Als je denkt dat je geen mensen met verstand zult treffen heb je het mis, maar daarvoor moet je zoals G Force zegt de realm een beetje verkennen. Je kunt immers altijd een extra DK aanmaken op mijn realm. Voordeel is dat je dan gelijk begint op level 58 moet ik eigenlijks zeggen. 55 tot en met 58 is een te verwaarlozen voordeeltje, maar dat terzijde.

Ik heb namelijk ook een DK op de realm van Pim en Furies, alleen is dat PvP echt fokked. Misschien dat ik die DK nog wel naar een andere realm stuur, maar ben nu eerst mijn Druid aan het levelen.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    BiS gear op mijn druid in alle slots. Hnnng :mad:
    Geen zin om met de warrior ook nog eens alle heroic raids te gaan doen.
    Dan maar de laatste 8% aan achievements halen alhoewel de arena achievements lastig gaan worden. Speel altijd warrior in arena.

Laatst bewerkt: 17 apr 2011
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Mag ik de armory van deze char wel even? ;):9

15. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zouden dan wel hele goede tips moeten zijn, ik ken mijn class van binnen en buiten namelijk. Misschien gebruik ik die tip wel van de realm's verkennen via een DK, Deze zal ik niet veder levelen omdat DK's mij niet zo ligt. Mja, Hopelijk komt er snel verandering in de realm, anders emigrate ik zeker weten.

16. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
  17. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf nog opzoek naar een goede pvp server voor mijn shaman, vind het alleen klote dat ik dan me alts moet achterlaten :confused:

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik zou Pim of Furies eens vragen naar Tarren Mill. Niet dat je met hen moet samen gamen, maar ter informatie over de server.

@ Deoxis: Bedankt. Jij bent echt goed verslaafd. 8)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoeft niet verslaafd te zijn. Als je weet wat je doet is het allemaal een stuk makkelijker en gaat het een stuk sneller :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    True, games moeten je ook liggen. Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat ik met mijn main Menora nog op 6660 punten heb weten te komen, ondanks alles. Deoxis kan wel lekker scoren als die ooit stopt. ;)

Deel Deze Pagina