Nee het ligt ook niet aan mij.. andere games heb ik 0,0 lag. En heb al vanalles gedaan omdat ik dacht dat het aan mij lag.. heb zelfs een speciale gaming router van 200 euro ofzo. snap er geen moer van ik stop er maar ff mee voor paar weekjes en dan kijk ik wel weer hoe het is.
Ligt waarschijnlijk aan de servers , ik heb er ook een hele tijd last van. Vroeger had ik het alleen blij Clubs en nu heb ik ook bij Ranked Matches maar in tegenstelling tot Benny kan ik mijn potjes online nog wel winnen alleen niet meer zo overtuigend.
Higuain is iets sneller en een betere afmaker, maar Adebayor is veel sterker en een betere kopper. Met Ronaldo en Di Maria heb je aan de zijkanten al genoeg snelheid en ook goede voorzetters, dan heb je alleen nog een goede kopper nodig.
Op het moment zijn zowel Di Maria (86 oid.) als Kaka' (90) in vorm, en hebben zij voor mij dus de voorkeur boven Özil (geniale speler in het echt) en Higuain. Als de tegenstander Chelsea pakt, pak ik Real Madrid (of Internazionale) in deze opstelling: --------------------------Adebayor------------------------ -------Ronaldo------------Kaka'------------Di Maria----- ---------------------Alonso------Diarra-------------------- ----Marcelo-------Pepe----------Albiol---------Ramos---- ---------------------------Casillas--------------------------- Rond de 60e/70e minuut breng ik Özil in, en soms Higuain als ik meer snelheid nodig heb als diepste spits.
meestal begin ik met deze opstelling: --------------------------Higuaín------------------------ -------Ronaldo------------ozil------------Kaka'----- ---------------------Alonso------Diarra-------------------- ----Marcelo-------Pepe----------Ramos---------albiol---- ---------------------------Casillas--------------------------- ik speel liever met barcalona maar ik vind het op een of andere manier geen fijn team terwijl ze in het echt iedereen kapot spelen.
Speel ook altijd de standaard opstelling van Real maar als het echt niet lukt en ik ben aan het verliezen schakel ik naar 4-1-2-1-2. Die opstelling maakt het gewoon echt te makkelijk als je Ronaldo en Adebayor in de spits zet met Kaka daarachter. Lelijk maarja.
Niemand wou met me mee en ik ga niet alleen naar een toernooi. Over dat Adebayor gebeuren, ik vind dat je hem altijd erin moet zetten/houden. Het is een soort Drogba voor Real.
Als je goed kan dribbelen en houdt van snel positiespel is Barcelona echt het lekkerste team van het spel, niet normaal .
Het is wat iedereen natuurlijk fijn vind. Ik speel altijd met van allerlei verschillende teams, onder andere, Feyenoord, Ajax, Twente, Arsenal, Chelsea, Aston Villa, en juist weer niet met Real en Barca. Om de een of andere reden vind ik het leuker met bijvoorbeeld Aston Villa te winnen van Real Madrid dan met Real winnen van Aston Villa. Moet natuurlijk niet te makkelijk worden. Online stats zijn van mij nu volgens mij 52 gewonnen, 0 gelijk en iets van 4 verloren.
Ik speel natuurlijk ook het liefst met 3 tot 4.5 sterren teams, ik had er ook bij gezet: 'Als de tegenstander Chelsea pakt, pak ik Real Madrid (of Internazionale)'. Want als je op dit niveau (rond de 6000 punten) met mindere teams tegen Chelsea of Real Madrid gaat, wordt je gewoon de eerste helft weggespeeld en de tweede helft kan je de bal niet afpakken omdat ze hem achterin rond gaan spelen. Heb je de bal eindelijk afgepakt, wordt je weggebeukt door John-Overpowered-Terry of de (op het moment; Live Season) overpowerede Pepe. Het liefst speel ik met PSV, FC Twente, Udinese, Arsenal, Liverpool (), Valencia, Borussia Dortmund, etc.
Soms gewoon for the heck of it speel ik met lage clubs tegen Chelsea enzo, dan neem ik het liefst: Udinese, FC Twente en Stoke City. Stoke City is echt een aanrader als je goed kan voorzetten, Jones en Carew, allebei kopsterke mensen.