Ik vond het een geslaagde LAN, ondanks het aantal deelnemers. De voornaamste purpose van dit toernooi was voor ons om bekend te raken met het organiseren van een FIFA LAN en dat is prima gelukt. Voor zover ik weet was ook elke deelnemer tevreden.
Promo stats:
- Op 4 NL FIFA forums een promotopic
- Op 2 FIFA websites op de frontpage (o.a. FIFABenelux)
- Zo'n 80 nederlandse actieve FIFA spelers een XBL bericht gestuurd
- 1000+ ReflexGT.com leden gemailt (waarvan zeker 30-40% nederlands is en een groot deel daarvan deel nam aan onze online toernooien)
Het was moeilijk om te promo'en omdat de FIFA community best wel all over the place zit. Daarnaast bestonden de meeste communities die ik tegenkwam voornamelijk uit recreatieve spelers die het niet zo hadden op competitief FIFA op LAN niveau. Dat beeld heb ik nu ook deels gekregen van de XBW community sinds het wel erg stil was na mijn promo topic hier, ondanks alle teams die hier zitten. Of zie ik iets verkeerds?
Ik kwam tijdens het promo'en een PS3 FIFA community tegen die veel beter op z'n poten stond qua LAN toernooien. Dit moet met de Xbox vast ook lukken.
RGT4 gaat gewoon FIFA hebben (waarschijnlijk zaterdag 4 juni), en zoals eerder is gepost hier: de Engelse komen eraan. Ik ga voor minimaal 32 spelers.
Geen inschrijfkosten? Een no go. Voldoende prijzengeld trek je niet zomaar los bij een sponsor en er is ook nog zoiets als locatiehuur. Controller + FIFA disc meenemen? Kan me niet voorstellen dat iemand daarom zou dodgen.
@ Gsus, we bouwen rustig op. RGT2 had al meer deelnemers dan elke andere Halo en CoD LAN in NL.
Laatst bewerkt: 19 apr 2011