[Wii] [DS] Pokémon Black & Pokémon White

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 10 apr 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Streven dus om die League te winnen. Ik wil ze allemaal. :9

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ik heb in de eerste drie dagen achttien uur gespeeld, maar doe het nu weer rustig aan zodat ik in de zomervakantie weer die-hard kan gamen op de heen- en terugweg.

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik neem mijn DS niet mee op mijn vakantie. Wil niet teveel duur spul meenemen en mijn camera is met ruim 300 euro al meer dan genoeg. Die moet ik ook nodig eens leren kennen. Ik ga Black and White zeker nog wel verder spelen, maar voorlopig eerst iets anders aan het hoofd. Heb ook nog twee andere Pokemon games, dus vandaar.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waar de fuck is mijn DS ook als ik wil spelen? Waarom ben ik ook voor zwart gegaan in plaats van wit, of roze for that matter.

edit:

Hoe haal je een pokemon die je gevonden hebt in de droomwereld naar je DS?

edit2:

Ik zie dat ik die moet vangen op een aparte locatie. Wanneer heb ik eindelijk toegang tot 'Entralink'?

Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zodra je je C-Gear hebt, of een Musharna. Op je C-Gear naar Wi-Fi gaan en tadaa: 'Entralink'!

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb door de Dream World nu een Ponyta & een Lickitung :D. Het is best grappig. Je krijgt eigenlijk de keuze uit 3 Pokémon die je kan kiezen dmv een minigame.

Binnenkort maar eens Diamond spelen. En Leafgreen om die oude Pokemon door te geven naar White. Dan kan ik makkelijk nog een Pokemon of 100 erbij krijgen :D.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee de locatie pik 8)

Precies in het midden, wat met rood is aangegeven

Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb toen ik net voorbij de derde gym was mijn eerste Pokemon gevangen in de Entralink... kut 8) ;) Gewoon dat bos inlopen zodra je op je C-Gear naar Entralink gegaan bent.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Weet iemand hoe ik het best met een Chandelure kan vechten? Zijn sp attack en ghost/fire aanvallen zijn handig voor het versterken van mijn team. Momenteel heb ik nog niks in die richting.

Alleen zijn lage snelheid en lage health zorgen ervoor dat ik niet met een gerust hart hem onderdeel kan laten maken van mijn team. Ik ben bang dat hij te kwetsbaar is. Heeft iemand toevallig tips? Bijvoorbeeld attacks zoals protect/substitute zouden zijn health lichtelijk kunnen compenseren, maar is slechts een uitstelling van executie.

Zelf zat ik te denken aan een goede item. Zoals een focusstash of een quickclaw zodat Chandelure niet meteen wordt ge-one-shot.

edit:

Ik denk dat ik hem ga rollen met een 'Choice Scarf'. Doet 50% extra speed boost maar zorgt er ook helaas voor dat ik vast zit aan de eerste aanval die ik kies. Om dit terug te draaien moet ik switchen naar een andere pokemon. Op zich geen probleem aangezien Chandelure toch niet een van mijn sterke base pokemon wordt maar een back-up om lastige pokemons snel neer te halen. Het knokwerk wordt meestal door mijn uber Excadrill gedaan.

Laatst bewerkt: 19 apr 2011
  10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kan er weinig over zeggen, ben nog niet zo ver. Net de vierde gym verslagen en nu in de Cold Storage. Krijg je trouwens ooit nog een hengel :9?

Ennuh: is Excadrill zo sterk joh?! Mijn Drilburr heb ik maar in de box gezet omdat hij zelfs verloor van wilde pokemon die een paar levels lager waren dan hij.

Mijn team:
    Sandile lvl 26
    Victini lvl 26
    Servine lvl 26
    Gigalith lvl 32
    Tirtouga lvl 27
    Conkeldurr lvl 28

Alleen over Tirtouga en Servine nog mijn twijfels momenteel. Victini houd ik voorlopig, totdat ik een leukere vuur-pokemon heb. Iemand nog suggesties voor deze drie waar ik mijn twijfels bij heb?!

11. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik had vroeger gewoon Pikachu, charmender of squirtle, egt puur alleen die trainen en dan kwam ik er ook wel :p

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Is nu ook wel mogelijk, maar dan moet je gewoon een hoger level als buffer hebben in de league en de laatste gymleaders.

13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen hengel nee, maar die heb je ook niet nodig zodra je Surf hebt.
    Als ik jou was zou ik zeker een Vanillite (Vanilluxe) nemen, zijn Icebeam is zo sterk en maar weinig Pokemon zijn goed tegen Ice. Er zijn verder niet veel (sterke) Fire Pokemon, je hebt Darumaka (die is op zich wel leuk ;)) en je hebt natuurlijk Litwick (Chandelure) en die is wel erg sterk. Je moet er alleen goede aanvallen voor hebben, want zelf heeft hij niet echt veel, behalve Flame Burst. 'Normale' aanvallen hebben geen effect op hem, en het is een fire/ghost Pokemon.
    Op deze site kun je trouwens alle Pokemon zien en hoe sterk ze waar in zijn, dan kun je zelf een combinatie maken met alle sterke Pokemon:
    http://pokemon.marriland.com/black_white/pokedex

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Thanks! Klopt het trouwens dat je in de daycare maar een pokemon tegelijk kan stoppen dit deel?!

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, als het goed is kun je er 2 in stoppen. Volgens mij nadat je een fiets krijgt (weet niet precies of dat klopt, is al een tijdje terug).

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Gedaan! Nu wachten tot het ei uitkomt van Vanillite :) Trouwens: Excadrill of Krookodile?! Beide grond dus eentje moet wijken :)

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke Pokemon heb je dat ei gemaakt dan?
    Ik heb zelf een Krookodile, vind ik persoonlijk sterker dan Excadrill.

Op dit moment ben ik mijn Pokemon aan het trainen voor de League, het schiet alleen niet zo erg op. Heb Swanna even vervangen voor een Rufflet, maar hij is niet erg sterk (eigenlijk alleen voor Fly) dus ik ga maar eens op zoek naar een Dragon-type, Axew ofzo. Hoewel een Archen ook wel goed is (voor Fly sowieso). ;)

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Archen heb ik ook! Word ook best sterk volgens mij! Ik heb gewoon twee Vanilkites gevangen. Ik train Pokemon altijd liever vanaf een laag level. Nu heeft hij ook leuke 'egg-moves' meegekregen: Avalanche en Icy Wind.

Ja ik heb nu even Sandile en Drilburr. Kweet nog niet. Volgens sites krijgt Excadrill een hogere attack, maar dat zegt natuurlijk ook lang niet alles...

19. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Excadrill + Sword Dance = teams neermaaien, alleen oppassen voor snelle water types

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Sandile uit mijn team gegooid :)

Deel Deze Pagina