Heel erg tempting om dat met die USB te doen... Ik durf het echter niet te riskeren. Ik wacht wel gewoon netjes tot de 25e.
Hoe laat begint de beta? Zo laat: ^Gepost om 17:40 Ik neem aan dat als ik morgen gewoon de beta kan spelen via de EE van BS dat ik goed zit. Hopelijk. En stél dat ik een ban krijg, dan is alles wat ik wil dat ik wel nog gewoon de SP in september kan spelen. Die heeft bij mij toch voorrang tov de MP.
das 11u hier.. maar op gears forum kreeg ik te horen 15u.. waar kwam jouw bron vandaan edit: nevermind.. rod heeft dat getweet.. tering, ff eerder opstaan en apprentice kijken. dan direct gearen
Tot nu toe iets van 8 matches gespeeld en nog niet gebanned dus ik blijf vrolijk door gaan op m'n noob account =D dus als mensen morgen willen spelen moet je Masterkille91 ff toevoegen. =]
Nog 2 uur... En voor mensen die het alvast voor de 25e willen weten; dan begint de beta ook om 11:00 Staat nu ook in de startpost. Niet dat het wat zal uitmaken...
Vanmiddag knallen . Ik ben erg benieuwd wat ze er van hebben gemaakt. Hopelijk speelt het weer als deeltje 1.
Ik wil gewoon op de eerste plaats weten of ik een ban heb. Daarna er wel zin in om (eventueel) eindelijk eens de Gears MP mee te maken. En om die lekkere graphics in real-time te bekijken.
Qua graphix denk ik dat 't vergelijkbaar is met Bulletstorm, nice, maarja ik wil gewoon weten hoe 't speelt etc..
Graphics vind ik het minst belangrijk. Gameplay moet gewoon erg goed zijn en we kunnen meteen checken hoe het zit met het online-gebeuren. Hopelijk géén lag.
Hopelijk is de snelheid gewoon goed nu, in GoW vonden ze het te snel waar ze in GoW 2 het te langzaam vonden. De makers zeggen dat ze de perfecte balans hebben gevonden hiervoor dus ik ben benieuwd.
Ik ben ook wel benieuwd hoe de muziek is, is er sowieso muziek tijdens de MP? Van die lekkere opzwepende muziek zoals bij UT 99 ^_^. Ach, anders draai ik die gewoon. Ik ga sowieso lekker veel "tetten" unlocken\o/\o/\o/\o/
is trouwens nu een hele heisa om die illegaal verkregen early access dingen. niet eerlijk tegenover bulletstorm ee kopers.. hopelijk komen ze nog met een special unlock voor ons met een epic edition