Spammie van mijn negeerlijst gehaald, mede voor Gears 3 béta natuurlijk Halo Wars ging bij mij gisteren echt matig, kwam vooral omdat ik al een kut dag had op kantoor, de energie was op. Vanavond hopelijk weer een paar lekkere potjes
Binnenkort maar weer wat potjes doen. Misschien vanavond, maar dan ga ik al met Melvin (Duffy Muffy) Halo wars doen. Van mij mag je meedoen. Weet niet of je daar zoveel zin in hebt? Laat het maar even weten
Je kunt andwrs ook meedoem met mij en wouter als je dat gezelliger vind En spammie, wrm met melvin, WTF hoax!
Nou omdat ik met Melvin op Halo Wars own. En is het verboden om weer eens met een oude vriend te gaan gamen
wel als hij melvin heet.... hij heeft niet eens een vette bijnaam als pelvin.... of povimo? (omdat het als een pokémon klinkt XD)
Hey Spammie, ik had afgelopen weekend bezoek, gisteren ook nog eens de hele dag in Duinrel geweest . We gaan deze week wel weer halo wars doen, ter afwisseling van Gears 3!. Algemene tip voor iedereen: probeer de muziek van Starcraft 1 of 2 eens icm Halo Wars. Heerlijk
Laatste reacties waren toch wel ontopic Enfin, mijn favo halo wars unit: Hij lijkt misschien zwak, maar goed gebruikt heerlijk , zet 'm achter wat units en hij dood een grizzly met enkele schoten. Uiteraard nog veel sterker met een spartan er in!
mwwaaaaa die vallen mee toen we(ik, pomo en future) eerst 3vs3 deden stond 'r een dikke linie van cobra's 12 grizzlys waren op dat punt en er overleefde er 6-7......maar het licht er ook aan hoe je ze gebruikt bijv achter wat units