Welke filmpjes bedoel je dan?? Ben ik nog niet tegen gekomen enkel degene die ik in de spoiler had gepost.
Uhm, ik dacht dat ik filmpjes voorbij heb zien komen? Misschien vergis ik me hoor. Ik was in de veronderstelling dat deze erin zaten. Jammer.
Volgens mij heb ik echt bijna alles gezien en gelezen. Heb enkel nog niet alle moves van de Babalities de rest heb ik gepost. Maar wat niet is kan komen!!! \o/ Vond zelf altijd babality en friendship het leukst!
Sorry als het al ergens voorbij is gekomen... Maar waar hebben de mensen het spel gekocht die m al hebben?? Iemand enig idee wanneer gamemania het spel in de verkoop gaat doen? (zou fijn zijn als die het ook vandaag doen)
Ik ben vandaag langs gegaan bij Mediamarkt, was niets en bij Dimension Plus in Groningen, hier was die wel te koop. Dus als je in Groningen woont...
Heb je hem meegenomen Mark? Ga zo even in de stad hier in Kampen checken, daarna even winkels in Zwolle checken. Wellicht heeft game mania 'm daar al.
Ik neem aan van wel, lijkt me vreemd als dat niet zo zou zijn! Het filmpje van de babality is afhankelijk van de karakter waar het op wordt uitgevoerd en heb ze bijna van allemaal al gezien. Dus lijkt me dat elke karakter een dergelijke move heeft. Heb wel nog nergens gelezen of je wederom block niet mag gebruiken om hem te kunnen uitvoeren. Vermoed dat dit wel weer zo is. Vind overigens degene van Scorpion het leukst.
Ben niet echt een Beat 'em up speler maar MK heeft toch iets cools van vroeger. Misschien toch maar eens kopen deze game!
We zullen zien...... Voor 2 tientjes goedkoper wil ik best n paar dagen langer wachten. Die tijd dat ik m voor de release wou hebben heb ik wel een beetje gehad
argh wat lastig, aan de ene kant wil ik 'm omdat mk gewoon vet is, aan de andere kant bak ik helemaal niks van beat 'm up games xD... Dilemma's, dilemmas Voor degene die 't al spelen: zijn er ook noobs online? of vooral pros?
Game is officeel donderdag pas uit. Dus geen idee op het moment. DOA heb ik voornamelijk met een vaste groep mensen gespeeld. (en daardoor was het niveau best wel gelijk) Verder zou ik persoonlijk MK voornamelijk met een vaste groep mensen spelen. (indien hier genoeg animo voor is)
Voeg me maar toe, ik ben niet echt een held in vechtspellen maar na een tijdje word ik ongetwijfeld wel beter (hoop ik )