Mortal Kombat

Discussie in 'Algemeen' gestart door PBateman, 18 jun 2010.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vast wel, MK is best wel toegankelijk na mijn mening.

    Vanavond dan maar ff met een groep online spelen? :)
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Goed plan doe ik ook mee :)

    De instapdrempel is lager dan bijv. Street Fighter ;)
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hook me up ! dan ben ik er ook wel vanavond !

    Je kan lobby's maken toch ?
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan idd.

    Gewoon King of the hill spelen ;)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Ik kan helaas pas woensdag aan de slag! Sowieso ben ik net gebeld dat ik moet werken vandaag dus het zou er sowieso niet inzitten :+, woensdag ben ik sowieso van de partij!
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand een idee waar ik hem zou kunnen vinden in de buurt van amsterdam?
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net van consoleshop.nl een berichtje gekregen dat het spel uitgesteld is van 19 april naar 21 april. De rotzakken.... ;) Ach ja, dan nog maar een paar dagen langer wachten.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Uitgesteld? Haha, dat is toch de releasedatum? Ik had Dimensionplus ook gemaild over mijn pre-order. Aangezien ze hem wel al vanaf zaterdag verkopen. Hun reactie: Als hij vandaag binnenkomt versturen we hem direct.


    Zag een bericht op insidegamer dat shops de datum weer naar 21 april hebben gezet. Dat zou wel nep zijn, geen pre-order meer voor mij dus, want anders had ik hem nu al gehad.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat doe ik juist om die reden al jaren niet meer.
     
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    preorder is wel prettig als je de kollectors edition wil :)
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ja, maar het is nep als ze bij Dimensionplus gaan verkopen op zaterdag, terwijl jij allang een pre-order bij hen hebt geplaatst. En jouw game sturen ze dan niet op. Nee, die krijg je dan op de releasedatum toegestuurd \o/

    Was meteen de laatste keer dus.... Ik pre-order eigenlijk nooit, nu weet ik weer waarom.
     
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    snap ik.. maar je kan em dan toch gewoon ophalen?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nee, want ze verkopen hem nu niet meer.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand of je met twee vrienden tegen anderen twee mensen kan spelen? Dus 2 vs 2?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Snap je reden, maar voor mij maakt het echt niet veel uit.... al heb ik hem pas volgende week. Prima, die paar dagen maken voor mijn skills al sowieso niet uit, want klappen krijgen doe ik toch wel. ;)

    Vind pre-orderen gewoon lekker simpel, vanuit de luie stoel klikken en op een bepaald moment de deur opdoen, om vervolgens weer in de luie stoel te gaan zitten. ;)
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat snap ik ook wel hoor, maar ik ben zo iemand die -als ik echt een game wil hebben- dat ik dan zo kort mogelijk moet wachten :D En als ik daarvoor de winkels af moet, I don't mind, vind het zelfs nog wel wat hebben.

    Nu heb ik gepre-orderd en baal ik een beetje, anders had ik hem al gehad.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kan ik me ook voorstellen!! Ik heb er ook echt giga veel zin in, maar blijft voor mij slechts een spelletje. Heb het overigens wel met andere dingen.... dus ben ik gelukkig ook nog redelijk normaal. ;)

    Daarbij vermoed ik dat je ook een stuk actiever bent in het spelen en winnen! Jij hebt met me, aantal jaar terug, volgens mij een keer de hele grasmat aangeveegd in PES! :x
     
  18. dantiney

    dantiney Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel Noobs ;) Denk dat diegene die de MK2 tijd mee heeft gemaakt eruit springen. Die weten hoe ze moeten vechten met MK ;)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het ook druk hoor, kindje gekregen enzo, dus niet veel tijd om te gamen. Ik maak me ook meestal niet zo druk over games, kan best wachten, maar niet bij MK of bijvoorbeeld PES. Dat zijn games die ik gewoon heel graag wil hebben.

    Ik ben overigens totaal geen online gamer, de enige game die ik echt actief heb gespeeld was PES. Met PES speelde ik ook mee met offline toernooien en die won ik ook nog weleens. Daarbij speel ik PES al vanaf de tijd dat het nog ISS heette, maar dat is de enige game die ik echt fanatiek speelde en waarmee ik een hoog niveau haal. Ik zit ook een beetje in de PES scene, dus ik heb in die game wel een aanvaardbaar niveau, dat hoger ligt dat de gemiddelde gamer die voetbalgames wel tof vindt. Dus dat ik vroegah weleens tegen je gespeeld heb, zou zomaar kunnen. Had ik nog gewonnen ook dan? Zou wel nipt geweest zijn :D
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2011
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    DimPlus heeft hem verstuurd :) *zoekt het zonnetje weer op*
     

Deel Deze Pagina