Ze hebben alleen de power van de service naar beneden geschroefd. Aan de groundstrokes hebben ze volgens mij niets gedaan. Dat hoeft volgens mij ook niet, want als je je helemaal fixeert op Power kom je op andere vlakken tekort. Je bent langzaam en bij een slechte positionering maak je snel unforced errors. Met mijn Power character won ik daarom heus niet meer dan met mijn andere character. Alleen met Power characters heb je vaak korte rally's. Dat vond ik dus niks aan. Ik wil schaken in een rally, proberen de opening te vinden. Vooral op gravel vind ik dat heerlijk. Skills geven altijd de doorslag.
Als je level 20 bent moet je toch heel wat Gouden coaches hebben, die maximaal 50 bonuspunten geven. Maar per onderdeel krijg je maximaal 15 punten. Ligt eraan welke coach je kiest welk onderdeel dat is. Online ga ik voor de rest wel redelijk. Ik denk dat ik 13 van mijn laatste 15 potjes gewonnen heb. Moest ook tegen iemand met grade 19, dat was een kansloos verhaal. Heb zelf nu maar grade 8.
Laatst bewerkt: 21 apr 2011