Ben niet echt onder de indruk. Standaard shooter fair, maar wellicht leuk voor de shooter fans, ik wacht het nog wel ff af ...
het ziet er wel goed uit, het doet me eigenlijk denken aan wat Borderlands zou gaan worden VOORDAT ze met die cell-shading crap aan kwamen zetten. Het was verfrissend om een game met kleur te krijgen, maar die game was zoveel mooier geweest in de origineel bedachte setting...
Holy crap wat ziet dat filmpje op de frontpage er fenomenaal goed uit. Dat moet PC footage zijn. Echt nog een stapje beter dan Crysis 2 en BF3 (voor zover we dat hebben kunnen zien)
Hmm ik ben nog niet echt overtuigd daarnaast valt het samen in de maand van Gears 3 en waarschijnlijk ook dead island
Ziet er echt waanzinig uit .. Eindelijk weer is een game van ID Software waar ik naar uitkijk... Laatste game die ik van hun speelde was R.T.C.W. Multiplayer uiteraard ... Misschien toch maar een nieuwe pc halen ook voor BF 3
Denk dat ze nog aan het knutselen zijn. iD schrikt niet van een concurrent meer of minder anders zouden ze hun game niet in het hoogseizoen releasen. Daarnaast is Rage ook niet alleen een game. Het is een demo van wat iDtech 5 kan. En dat is belangrijker dan hoeveel ze er in de eerste week van verkopen. De bedoeling is om een goed alternatief voor UE aan andere devs te bieden dus een head to head met Gears zou juist wel mooi voor ze zijn (als ze tenminste een beetje vertrouwen hebben in de tech, maar daar ga ik wel van uit)
Is het ook niet. UE is niet voor niets de meest gelicenseerde engine. Ze hebben enorm goede middleware, tools en ondersteuning. Maar als je kijkt naar wat we tot nu toe van Rage gezien hebben dan denk ik wel dat iD qua engine hier iets moois gaat neer zetten. Of andere devs er ook meteen mee uit de voeten kunnen is maar afwachten maar het beloofd in ieder geval veel goeds voor alle komende bethesda games na Skyrim. Want die moeten natuurlijk wel die tech gaan gebruiken
Ziet er echt fantastisch uit hoor, oktober is ook niet extreem druk qua games nog volgens mij. Alleen Batman: AC, dus dat is wel goed opzich. Als het er zo ook op consoles uit ziet ben ik erg tevreden en 60fps? Eerst zien dan geloven...zou echt insane zijn.