Damn, was ik gisteren maar ff naarbgameshop den haag gegaan.... Al die andere shops liegen dat ze em nog niet eens hebben! Morgen weer een kans...
Na Dead Or Alive ziet het er eindelijk weer een keer uit dat een fighting game bij de launch een fatsoenlijke online modus heeft. Niet die belachelijke onzin zoals Marvel versus Capcom 3, die niet eens spectaten had. Wat ik op de stream zie ziet er goed uit, vrij weinig tot geen lag. Voorlopig haal ik hem niet, maar qua opties is het spel dik in orde: Dikke plus voor de story mode en Challenge Tower en goede online. Als dit spel geen 9-ens gaat scoren bij de pers weet ik het ook niet meer.
Spoiler Als je doelt op een half-naakte Mileena outfit, dan is dat niet de ''echte'' reward. Althans, dat zeggen ze. Die mensen hebben de laatste challenge niet legit afgemaakt, maar hebben 'in-game geld'' oid gebruikt.
Even een x-aantal potje gespeeld met sharkdawg en YC Style. Ging prima, en gelukkig geen lag! Volgende keer ff met een iets grotere groep dan maar!
Was idd ff lachen,ging ook wel goed gelijk op vond ik Geen lag dus dat is wel een pluspunt! Volgende keer zeker weer.
Hoe zit het met de moeilijkheidsgraden in deze game? Is die standaard of heb je keuze? Ik zit er over na te denken voor het eerst sinds Tekken II weer een fighting game te spelen. Mijn probleem is altijd het onthouden van die tig combos in dergelijke spellen.
Hebben ze koorts of zo daar bij Midway? Dacht dat zo'n beetje elke game iets uit het Oosten dit soort achievements had. Nou, dan ga ik hem denk ik morgen even meepikken.
Ik hoop dat ik hem snel binnenkrijg, maar ga eigenlijk uit van donderdag/vrijdag. Dan wordt 'ie pas zondag gespeeld, kan eigenlijk niet wachten.
Sheeva's fatality... Op IGN staat er nu een filmpje met paar fatalities, voor de mensen die het willen zien.