Hell's Highway was anders toch nog wel zeer vermakelijk ondanks veel slechte punten. Bleef uiteindelijk erg tof!
Gearbox heeft 3 mistery titles in development , er vanuit gaande dat 1 van die 3 borderlands 2 is zijn er nog steeds 2 die heel goed de nieuwe Bia zouden kunnen zijn
Ik bedoelde ermee dat BIA veels te vroeg was aangekondigd. En dat wil ik niet nog een keer meemaken. Dat kan me hart niet aan.
Ze zijn bezig met Colonial Marines en er was ooit praat over een Clap Trap Wii game En ongetwijfeld zijn ze al bezig met Borderlands 2
mwa ik heb em 2 keer uitgespeeld en was nu op authentic ergens op de helft. vond wel lachen alleen grafisch beetje verouderd
DAMES EN HEREN. Vandaag eventjes Brothers in Arms spelen om die achievement te halen. Vorig jaar was ik het vergeten
Ik was het mooi vergeten . Het is dat ze op het nieuws zeiden dat er vandaag een Airborne herdenking was in Arnhem, anders had ik weer een jaar kunnen wachten .
Bwah, net nu mijn Rabobank pas vervelend doet is ie voor zo'n spotprijs in de aanbieding. Iemand die hem voor mij wil bestellen, in ruil voor een game uit mijn draadje of een kleine vergoeding? PM.
Volgensmij stond ik ergens 15e ofzo op de totale leaderboards met dit spel. Met een kill death van 6.0 ofzo. Echt te slecht waren de spelers toen online. Ik heb me wel altijd vermaakt met dit spel. Zelfs online, die door iedereen niet eens serieus genomen werd.