Ik zie alleen de 360 versie. @Tyrant, welke accesoires zitten er allemaal bij dan? Ik lees 16 maar weet niet welke
meh...beetje suf spul.. Ik plaats alles behalve de game straks gewoon op marktplaats. Vast wel iemand die € 5,- over heeft voor die rommel.... = free game
Korte comic Action Figure Postertje Uploader vindt het allemaal best cool. Ik niet. Aangezien ik de game toch al heb gehad en uitgespeeld laat ik em toch schieten. De extra's zijn niet echt boeiend.
5 euro? Waar dan? Waar is de stomme koopjes thread als je hem ook nodig hebt... edit: Lama, found it en niet meer in vooraad, zucht
"Beste klant, Helaas moeten wij u mededelen dat uw bestelling Brothers in Arms is geannuleerd. Dit door een voorraadveschil bij onze leverancier." Damn!!
Heel gaar, maar was te verwachten omdat zoveel mensen hem bestelden Was wel een van de eersten geloof ik, maar die van mij is dus ook gecancelled
Mja, frs heeft zelf meestal de voorraadbeheer wel op orde. Toch jammer... dit is voor mij de 2e keer dat ik mis grijp... (zag em tijdje geleden in een winkel liggen voor 12 euro. Ben toen eerst boodschappen gaan doen en daarna was ie weg )
Dit soort incompetente fratsen komt eigenlijk wel verdomd vaak voor bij de FRS :{ Zonde. 5 euro (plus 2 euro verzendkosten) was een mooi prijsje.
Ik begrijp ook niet waarom ze dan niet het voorstel doen om gewoon de normale versie op te sturen voor 5 euro, die ze wel gewoon op voorraad hebben...
Hier ook geannuleerd, helaas. Was geloof ik ook een van de eerste die 'm bestelde.. kutfrs.. al de zoveelste keer dat ze hun belofte niet nakomen. De xbox 360 classic editie bij FRS kost nu 17,50, dus dat gaat 'm niet worden.