Weet iemand hoe ik het best met een Chandelure kan vechten? Zijn sp attack en ghost/fire aanvallen zijn handig voor het versterken van mijn team. Momenteel heb ik nog niks in die richting.
Alleen zijn lage snelheid en lage health zorgen ervoor dat ik niet met een gerust hart hem onderdeel kan laten maken van mijn team. Ik ben bang dat hij te kwetsbaar is. Heeft iemand toevallig tips? Bijvoorbeeld attacks zoals protect/substitute zouden zijn health lichtelijk kunnen compenseren, maar is slechts een uitstelling van executie.
Zelf zat ik te denken aan een goede item. Zoals een focusstash of een quickclaw zodat Chandelure niet meteen wordt ge-one-shot.
edit:
Ik denk dat ik hem ga rollen met een 'Choice Scarf'. Doet 50% extra speed boost maar zorgt er ook helaas voor dat ik vast zit aan de eerste aanval die ik kies. Om dit terug te draaien moet ik switchen naar een andere pokemon. Op zich geen probleem aangezien Chandelure toch niet een van mijn sterke base pokemon wordt maar een back-up om lastige pokemons snel neer te halen. Het knokwerk wordt meestal door mijn uber Excadrill gedaan.
Laatst bewerkt: 19 apr 2011